Joo miekii arvasin, siks en säikähtänäAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Hehee, mä arvasin että siinä käy noin.
No mä en :snotty: tai jotain, mutta silti..... läpättää vieläkin!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Hehee, mä arvasin että siinä käy noin.
Yllytänkö :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Joo avasin ton mut en taidakkaan uskaltaa kattoo... :|
Katso vaan, äänet kannattaa laittaa täysille, koska kuuluu tosi huonosti. Tsoomaa tarkasti sitten siihen keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Joo avasin ton mut en taidakkaan uskaltaa kattoo... :|
Joo- siihen pitää killittä kunnolla, ei sitä muuten huomaa :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:Katso vaan, äänet kannattaa laittaa täysille, koska kuuluu tosi huonosti. Tsoomaa tarkasti sitten siihen keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Joo avasin ton mut en taidakkaan uskaltaa kattoo... :|
*kröhöm....
Muakin jo hysteerisesti naurattaa täälläAlkuperäinen kirjoittaja vicy:ei vittu, kun säpsähdin...
No katoin ja vähän säikähdin vaikka kuinka valmistauduinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Yllytänkö :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Joo avasin ton mut en taidakkaan uskaltaa kattoo... :|