Värjäätkö hiuksiasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -S-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

-S-

Vieras
Ton toisen ketjun innoittamana päätin pistää tälläisen kyselyn pystyyn..

Kuinka usein, millä värillä/merkillä värjäät hiuksesi?
Onko tullut ikinä allergistareaktioo, jos niin mistä?

Itse värjään n. 4 viikon välein, Liven sinimustalla.
Kyseinen väri ollut mulla käytössä jo pian 10vuotta, toki välillä muitakin värejä on ollut mutta tuohon aina palaan :)

En värjää. Joskus teininä sävytin aina sillontällön. Kestoväristä ainoa "kokemus" on kun joskus n9-10 vuotta sitten laitoin miehelle vaaleita raitoja,ja "pyyhin" ylimääräsen väriaineen hanskoilla omiin hiuksiin. Vedin siis sormet muutaman kerran hiusteni läpi. Tulos oli ihan hauska,sävyero ei ollu kovin selkeä (hyvä niin) niin näytti vähän samalta kun auringon vaalentamana..

värjään. viimesin oli sinimusta joku alean väri, ihan surkee, haalistu tosi nopeeta. Normaalisti käytän schwarzcophin tai miten lie kirjotetaan :D värejä. punaruskeeta, kirkkaan punasta, mahonkia, mustaa, sinimustaa. allergisia reaktioita ei oo vielä tähän päivään menessä tullu

Yli kymmenen vuotta olen värjännyt vähintään kerran kuussa. Mustaa joutui laittamaan kerran 3viikossa ja punaista kaksi kertaa kuukaudessa plus värishampoo joka toinen viikko.
Sitten sain idean ja rupesin tumman ruskeasta värjäämään kuukausi kuukaudelta omamman värisellä ja nyt olen ollut 3kk värjäämättä. Oma väri on hieman harmaa mutta ei yhtään niin harmaa kuin pelkästä juurikasvusta olisi voinut päätellä.

Olen ollut nuorena ihan tumma ja ihan vaalea. Vuosiin en ole värjännyt. Jotenkin alkoi pelottaa, kun ystäväni kuoli syöpään.
Hän oli ihan himovärjääjä. Syöpä oli alkanut päänahasta, näin sen käsitin.

Värjään, merkit vaihtelevat mutta väri on viime vuodet ollut tummanruskea tai hieman punertavan ruskea. Kampaajalla värjään, tai kotosalla. Viime aikoina kotona vaan, koska oon persaukinen kirkonrotta.

Pitäisi värjätä huomenna taas...ja käväistä sitten kampaajalla leikkauttamassa hiuksia, jotta näyttäisi edes hiukan ihmiseltä synnärillä :xmas:

Yhteistyössä