Värikäs Pipsa ekan kerran ilman legginssejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ffffffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Ffffffff

Vieras
Joko täällä on keskusteltu noista Pipsan jaloista? Ei ole kovin terveen näköiset mutta pakko silti sanoa että on rohkea veto pistää nettiin kuvat noista kintuista ja kertoa vähän taustaakin. Mikähän noita sen jalkoja vaivaa koska en ole nähnyt kenelläkään lihavalla noin paksuja jalkoja. Ja yksi heistä on Pipsaa isompi.

Värikäs Elämäni: OOTD: Red&Violet

Yks asia mua ihmetyttää että miksei Pipsa vastaa mitään noihin kommentteihin? Tuo on perjantaina julkaistu eikä yhteenkään kommenttiin ole tullut vastausta. Yleensä Pipsa vastailee ja aika nopeastikin.

Ihan oikeesti, kiinnostaako jotain? Avasin ketjun ihan vaan sen vuoksi, että voin sanoa: En jaksa välittää vaikka ko. henkilöllä olisi legginsit päässä. Ja vielä vähemmän kiinnostaa nämä ketjut blogista. Antakaa jo olla.

Alkuperäinen kirjoittaja härreguud;30007254:
vittu että näyttää kipeän näköisiltä ton muijan jalat. siis voin vaan kuvitella mikä särky noissa kintuissa on. :O

no ei niissä vissii oo mitään ongelmia ainakin niin tekstissä lukee

Oikeasti, joka kerta kun joku avaa uuden ketjun Pipsasta niin aina on suoralinkki siihen uusimpaan blogi kirjoitukseen. Provosoiva otsikko ja juttu niin taatusti ihmiset klikkaavat sitä linkkiä.
Pipsa itse tekee näitä aloituksia vai ihanko oikeasti ihmiset niin jaksavat valittaa toisen ihmisen mekkovalinnoista

noita arvailujahan on monia että pipsa olisi keskusteluiden takana mutta mä en itse jotenkin usko että kukaan bloggaaja tekee tuollaisia. ainakaan tämänikäinen bloggaaja.

Yhteistyössä