varhaisultrasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi panikoija lisää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi panikoija lisää...

Vieras
Mä arvasin että saan kehitettyä itselleni pienoisen paniikin, kun päätin tyhmänä lueskella netistä kaiken maailman keskenmenoriskejä sun muita.
Mulla siis viikkoja aikalailla tasan 9, saattaa olla pari päivää enemmän muttei vähempää. Mietin tässä että kannattaako näillä viikoilla enää mennä varhaisultraan? Itsellä pelko nyt siis että kyseessä olis tuulimuna, vaikkei mitään vuotoja eikä kipuja ole. Ja ihan "normaalit" raskausoireetkin vielä löytyy. Takana kaksi peräkkäistä km, eka keskeytynyt ja toinen tuulimuna. Molemmat alkoi viikolla 7+ ruskealla tuhrulla.
Mitään vuotoja eikä kipuja mulla ei oo koko aikana ollut mutta kamala pelko että kesken tämäkin menee :( Vaikka hyvä merkki vissiin on että olen päässyt jo pari viikkoa pidemmälle kuin edellisissä raskauksissa.

Kysymys siis kuuluu, kannattaako mun mennä enää varhaisultraan vai odottelenko rauhassa tämän viikon torstaina olevaa neuvolaa? Apua, on tää alkuraskaus vaan niin pirullista aikaa!!!

Kiitti, jos joku jaksaa vastata.

No jos sä haluat yksityiselle siitä maksaa niin tottakai sä voit mennä!Kunnalliseen tuskin pääset koska kohta on rv13 ultra joka tapauksessa.

Neuvolasta tuskin mitää iloa irti saat koska harvassa paikassa taitavat sykkeitä yrittää kuunnella noin pienillä viikoilla.

Just noilla viikoilla mä kävin tätä kolmatta odottaessa, ja oli oikein hyvä ajankohta.

Ellei neuvolassa ultrata nyt torstaina, niin mene vaan. Ei sydänääniä välttämättä vielä edes kuunnella, ja jos kuunnellaan niin aika suurella todennäköisyydellä ei kuulu.

Mene vain jos rahaa on ja asia kerran huolettaa. Itse olen myös huomenna menossa, viikkoja 7+1 huomenna. Kunnalliselle ei varmaankaan pääse, jos kerran kipuja tai vuotoja ei ole ollut.

Yhteistyössä