Varhaisultrassa alkion koko todella pieni!! APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas esikon odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas esikon odottaja

Vieras
Meillä käytiin varhaisultrassa niin Lääkäri sanoi että vastasi muka 6+2 ja koko oli 0,29cm... ELi juurija juuri kolme milliä. Kaikilla tutuilla ja muilla olen kuullut olleen alkion isompi joku 6-8mm noilla viikoilla. Syke näky siellä kyllä mutta nyt sitten menossa muutamaisen viikon päästä ja silloin olisi viikkoja 11+2 varhaisultran mukaan. Pelottaa kovin että jos ei olekaan sitten mitään kun se 3mm alkio sielä kun oli noin pieni viikkoihin nähden.

MINKÄ kokoiset alkiot teillä on ollut ketkä on käynyt viikoilla 6+???

Siis älkää nyt viitsikö turhaan panikoida. Mistä sä tiedät, että viikkoja on just 6+? Mulla on molemmissa siirtynyt LA, ekasta 10 päivää ja tokasta 3 viikkoa, joten eipä ollut paljon alussa viikkoihin luottamista.

Hedelmöitys on varmaan tapahtunut eri aikaan kuin kuvittelet sen tapahtuneen. Meidän esikoisen viikot siirtyivät ultran perusteella paljon eteenpäin, samoin nuorimmaisen np-ultrassa. Tosin tuon toisen pojan kohdalla tiesin itsekin, milloin oli aikaisintaan voinut saada alkunsa, niin ei ollut mikään yllätys. Kiertopäiviin ei kannata niin hirveästi tuijotella.

sitten alkio ei kehitykään ja kohta alkaa tyhjennysvuoto. Minun tapauksessa alkion "kehittymättömyys" on aina johtanut keskenmenoon. Mutta voihan toki olla jokin muukin poikkeama esim. jos pitkä kk-kierto ja hedelmöitys tapahtunut vasta myöhään. TOivo parasta, mutta varaudu myös pahimpaan.

Yhteistyössä