Varhaisultran hinta Treella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yohanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yohanna

Uusi jäsen
23.09.2006
10
0
1
Hei,

eli tiedustelisin niiltä, jotka ovat Tampereella varhaisultrassa käyneet, mitä maksoi ja missä kävitte? Muutaman paikan olen jo soittanut ja tuntuu, että alle satasella ei päästä katsomaan, onko masussa elämää...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Koskiklinikalla kävin molemmissa raskauksissa ja nyt ainakin maksoi 58 euroa. edellistä en muista :whistle:

Mielenkiintoista...Eilen soitin sinne ja sanoivat, että 105 euroa maksaa heillä, eivätkä takaa kelan vähennystä...Hmm, riippuu varmaan ultraajasta tuo hinta!

niin ne sanoi mullekin puhelimessa kun hintaa kysyin - ja tiskillä hinta oli tuon 58 euroa kun Kelan korvaus otettiin pois. voi tosiaan olla että riippuu ultraajasta, muistaakseni esikoisesta hinta oli reilut 100 euroa ja sain sitten Kelan korvausosuuden jälkikäteen oman työpaikan sairaskassasta. ja oli eri ultraaja siis.

mutta hassua että se hinta voisi NIIN paljon heitellä :/

Pihlajalinnassa Vimpelin Tommin tekemä ultra oli n. 70e.
En edes kysynyt hintaa etukäteen.. Enkä muista tuliko siihen joku kelakorvaus. Se muuten kait vaikuttaa, tehdäänkö samalla ns.sisätutkimus vai pelkkä ultra. Mulla oli pelkkä ultra, joka siis tehdään kyllä sisäkautta.

-Dana 40+1

Viikko sitten kävin Pihlajalinnassa Riikka Tähtisellä. Kokeili kohdun ja ultrasi ja kertoili kuvista paljon. Oikein mukava käynti oli ! Hinnaksi tuli 105 euroa, siitä ei ole vielä otettu kela korvausta pois, kun itselläni se menee työpaikan sairaskassaan korvattavaksi. Soitin itse myös Koskiklinikalle ensin, mutta täti sanoi minullekin, että ei ole varmaa enää, että kela korvaa mitään ellei ole ultraan lääkärin lähetettä. Soitin seuraavaksi Pihlajalinnaan eikä siellä epäiröity yhtään.. :)

Yhteistyössä