varhaisultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niiskis

Uusi jäsen
25.09.2004
23
0
1
Eli siis kävin varhaisultrassa vikkoja menkkojen mukaan olisi pitänyt olla 6+6, mutta minulla on epäsäännöllinen kierto. Siellä selvisi sitten, että kohdun koon mukaan viikkoja olikin vasta 5+1. Mielestäni ultraaja sanoi näkevänsä ainoastaa kasvaneen kohdun, mutta ei muuta. Sain uuden ajan kahden viikon päähän. Nyt tuli vain sellanen olo, että eikö siellä olisi silti pitänyt näkyä jotain muutakin. toivoni aikalailla menetin tämän raskauden suhteen... :( Yksi keskeytynyt km takana, sen jälkeen syntyi terve vauva. Mutta onko tämäkin nyt sitten mennyt tai ainakin menossa kesken vai pelkkä tuulimuna? Anteeksi sekava teksti, mieli on aika maassa...

Alkuperäinen kirjoittaja niiskis:
Eli siis kävin varhaisultrassa vikkoja menkkojen mukaan olisi pitänyt olla 6+6, mutta minulla on epäsäännöllinen kierto. Siellä selvisi sitten, että kohdun koon mukaan viikkoja olikin vasta 5+1. Mielestäni ultraaja sanoi näkevänsä ainoastaa kasvaneen kohdun, mutta ei muuta. Sain uuden ajan kahden viikon päähän. Nyt tuli vain sellanen olo, että eikö siellä olisi silti pitänyt näkyä jotain muutakin. toivoni aikalailla menetin tämän raskauden suhteen... :( Yksi keskeytynyt km takana, sen jälkeen syntyi terve vauva. Mutta onko tämäkin nyt sitten mennyt tai ainakin menossa kesken vai pelkkä tuulimuna? Anteeksi sekava teksti, mieli on aika maassa...

Kun itse varasin ultra-aikaa, niin kätilö kyseli aika tarkkaan, että milloin on ovulaatio ollut! Ja sanoi, että ovulaatiosta noin neljän viikon päästä voi nähdä sikiön sykkeen. Ja sitä ennen vain sen, että onko kohta kasvanut. Ja, jos on, niin se on hyvä merkki siitä, että mahassa on elämää :hug:

Kuten tuolla jo aiemminkin kirjoitin siitä, että itselläni oli ovulaatio PALJON normaalia myöhemmin. Ensin kätilö olisi antanut ajan aikaisemmin ja sanoi, että silloin nähdään, että onko kohtu kasvanut. Otin sitten myöhemmän ajan, jotta mahdollisesti voi nähdä myös sen sykkeen =)

Älä murehdi vielä, koska ei ole sen aika. Sitten vasta, jos on siihen aihetta. Ilmoitathan, että miten kävi??:)

Olen sellanen huolehtija ja tämä vauva olisi todella toivottu. No reilun viikon päästä on se uusi ultra aika, jospa siellä jo sitten jotain näkyisi. :saint: Miten sinulla on mennyt? Oletko käynyt ultrassa vai oliko se vasta edessä päin vielä?

mä kävin eka viikolla 4, kovan vatsakivun takia. Silloin ei vielä näkynyt muuta kuin suurentunut keltarauhanen. Viikolla 5 näkyi juuri tuo suurentunut kohtuallas ja ruskuaispussiksi sopiva muutos sikiötä ei vielä näkynyt...odottele vielä rauhassa..odottavan aika on pitkä. Mulla on nyt viikkoja 8. Tänään varailin neuvolaan ajan..ilmeisesti vk10 ultaavat. Ja ilmeisesti se on normaalia et eka ultraan saakka jännittää et onko meille tulossa vauva, joten yritetään odotella maltilla!! :hug:

Kävin tänään sitten uudelleen siellä ultrassa ja nyt oli kaikki niin kuin olla pitää. Näkyi pienen pieni vauvan alku ja kuulemma voimakkaasti lyövä sydän... :p Nyt vain toivotaan, että päästään onnellisesti loppuun saakka!!!

Mä kävin myös eilen ultrassa ja siellä näkyi voimakas syke :heart: Ja vauva vastasi suunnilleen oikeita viikkoja :) Olin ihan yllättynyt, koska raskauden ei olisi pitänyt kai olla niin pitkällä.

Ja eikö me kirjoiteltu myös siinä oireet loppuneet- ketjussa? Ois pitänyt olla vaan iloinen, kun oli hyvä olla. Nyt on koko ajan niin kuvottava olo. Mitään ei voi syödä, eikä juoda. Kätilö neuvoi, että voin ostaa apteekista jotain pahoinvointilääkkeitä. Pitää ostaa, jos menee vielä pahemmaksi.

Mutta onnea vielä sule :flower: :flower: :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:
pahoinvointilääkettä? Heti heräs kiinnostus, täällä nimittäin laatta lentää useamman kerran päivässä. Mitähän se olis mahtanut olla?

mun mielestä ne on kaikki ressulla, ainoo ilman saatava se multi tabsin inkiväärijutska mut mulla ei ainakaan auttanu

EN kyllä saa mitään selvää tästä kätilön käsialasta, mutta joku Postafen tai postafan.. Kyllä varmaan apteekissa tietävät! On kuulemma jotain matkapahoinvointilääkettä, jota on käytetty 40vuotta myös raskauspahoinvoinnin estämiseen. Oikukas, jos kokeilet, niin voisitko ilmoittaa, että oliko mitään apua?? :hug: Niin ja ILMAN reseptiä!

Yhteistyössä