T
taasko?
Vieras
Eli jos hiukan tausta tietoo. Ensmäinen lapsi sai alun todella helposti, minun piti aloittaa pillerit kun menkat alkavat mutta näitä menkkoja ei koskaan ehtinyt tulee. No tämän saman miehen kanssa päätimme tehdä myöhemmin vielä toisen lapsen jätin pillerit sit pois ja heti tärppäs
siitä sit jonkun aikaa viel eteenpäin ja mieskin vaihtuneena olin n. 6Kk pillereitä syönyt kun unohdin ostaa ratkaisuna sitten päätimme selibaatin. Laskin ovulaation ja varauduimme 4pv ennen ja 4pv yli oviksen emmekä harrastaneet.. tuloksena silti lapsi
no nyt taas unohdin ostaa laskin että kun mun pillerit ois pitäny ke alottaa että to viel uskaltaa harrastella ilman ehkäsyä ja kun olen vuoden jo pillerei syönyt. Mutta olen syönyt aina kolme laattaa putkeen ja tällä kertaa kolmannen laatan puolivälis alkoi tiputtelu jo. Ja nyt n.viikko eteenpäin mua alkoi eilen oksettaa kaikki :O eli siis ihan normi kestovaippailijan arki kakkavaipan siistiminen ennen pesua ei tähän mennes oo oksettanut eikä ollu mitenkään normist poikkeevaa tämä lapsen kakkakaan sit pesukoneeseen laittaes ne vaipat meinasin oksentaa ja varsinkin kun avasin etikkapullon. Maha ollut myöskin hieman kipee enkä pysty vatsallaan nukkumaan. Myös armoton väsymys kämppä on kun pommin jäljiltä kun en kertakaikkiaan jaksanut vaan tehdä mitään. Nuorin lapsi vain kotona tällä hetkellä niin hänkin joutui pilttiruualle ja miehen kans syötiinvalmis ruokaa. Muuten olen joka päivä tehnyt ruuan. Eikä näytä väsy helpottavan
olis kiva tietää et mitenköhän noi ovikset voi heitellä ja jos jollakin kokemusta. Voih, lapsi olis kyl tervetullut mutta en nyt ihan viel olis tähän tilanteeseen halunnut suunnitelmis oli kun minä työllistyisin ja nuorin vähän vanhempi pienen hankaluuden vuoksi niin sitten ois viel yks iltatähti tehty.