Voi eiAlkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Ehdottomasti kannattaa hakea se piikki! Ystäväni ei hakenut ja ilmeisesti nyt sen seurauksena uudet raskaudet keskeytyvät (verestä löytyi vasta-aine).
Mulla kun todettiin tuulimunaraskaus niin sain kyllä piikin. Toinen km oli myös hieman epäselvä ja sain silloinkin piikin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:Kysyin itse samaa lääkäriltä, kun kesällä alkuraskaudessa (6-7 viikolla) oli vuotoa. Todettiin toinenkin raskauspussi, joka vuoteli pois, mutta en saanut piikkiä kun ei ollut havaintoa alkiosta.
No, onneksi mulla on nyt jatkuneessa raskaudessa olleet vasta-aineet negatiiviset. Lääkäri oli kuitenkin yksityinen erikoislääkäri, lieneekö sitten vaihtelua noissa kriteereissä.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mulla kun todettiin tuulimunaraskaus niin sain kyllä piikin. Toinen km oli myös hieman epäselvä ja sain silloinkin piikin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:Kysyin itse samaa lääkäriltä, kun kesällä alkuraskaudessa (6-7 viikolla) oli vuotoa. Todettiin toinenkin raskauspussi, joka vuoteli pois, mutta en saanut piikkiä kun ei ollut havaintoa alkiosta.
Ap:lle :hug: :hug: .