varhainen keskenmeno,lääkäriin?

sain keskenmenon viime joulukuussa ja olin silloin viikolla 5.soitin asiasta lääkärille ja hän sanoi että ei tarvitse tulla tarkistukseen kun luonto on hoitanut pois.myöhemmin minua on mietityttänyt, että kun vuoto kesti silloin kuitenkin viikon verran,loppui kyllä sitten aika äkisti, niin olisiko minun kuitenkin pitänyt mennä tarkistukseen..en osannut oikein tuolloin ajatella asiaa kun oli niin sokissa.neuvolassa sanottiin myös samaa. kuinka teillä muilla on käynyt, oletteko käyneet tarkistuksessa vai antaneet olla? nyt minulla on kyllä menkat taas alkaneet mutta mietin vain että onko kaikki hyvin...

Varmaan kaikki on hyvin, jos kiertosikin on palautunut. Jos vuoto kem:n jälkeen olisi pitkittynyt, niin kohtuun olisi voinut jäädä vielä jotakin. Mutta kun vuoto loppunut niin yleensä myös kohtu tyhjentynyt.

Minulla oli keskenmeno samoilla viikolla. Kävin lääkärissä vain sen takia, että sain sairaslomaa. Viikon kesti runsas vuoto ja sen jälkeen tuli kuukautiset ihan normaaliin aikaan. Niiden menkkojen jälkeen tärppäskin heti! :heart:

Minulla myös km rv5...soitin myös lääkärille, ja sanottiin että ei tarvitse tulla, kävin sitten kuitenkin varmuuden vuoksi "jälkitarkastuksessa" joitain viikkoja myöhemmin...kaikki oli ihan hyvin, eli periaatteessa turha käynti sen kannalta, mutta koska ainakin minulle se oli jo mun vauva, teki hyvää päästä puhumaan asiasta...

keskenmeno rv.8 jälkivuotoa viikon verran. Varmaan masennuin enkä edes ajatellut käydä lääkärissä tai edes soittaa neuvolaan. Seuraavan raskauden neuvolakäynnillä mainitsin kuitenkin asiasta. Ja kaikki ok.
Luulen että elimistö kyllä ilmoittaa ja on jokin vinossa

Tuli tuossa mieleen kun joku oli laittanut viestiä rh-tekijästä että olitteko ajatelleet sitä kun saitte keskenmenon? eli jaksoitteko kantaa huolta siitä asiasta?itse en oikein jaksanut muuta kuin itkeä joten eipä tullut mieleen sellaiset asiat...

Yhteistyössä