Varhain testaaminen (raskaustesteistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Milloin olette aikaisintaan testanneet oviksen jälkeen? Onko 9 päivää oviksesta aivan liian aikaisin? Voiko silloin ees näkyä plussaa (haamua) jos on raskaana? Aiemmissa raskauksissa olen testannut vasta oletettujen menkkojen alkamispäivänä ja silloin on tullut jo selvät plussat, nyt ei malttais oottaa... :)

Vieras - voihan se plussa näkyä jo hyvinkin dpo9..kuitenkin useimmalla kuumeilijalla ei vielä silloin.
(mikäli lasket oviksen näin: ovis+=dpo-1..ovis= dpo0..ja sitten dpo1..jne..)

Mikäli maltat, odota vielä ainahin tuonne dpo11 asti..m u t t a jos maltti ei riitä ja dippaat, ei kumminkaan vielä huolta jos viivasia näkyy vain yksi.=)

Pluussatuulosia!
:heart:

Viimeksi muokattu:
Pitänee malttaa oottaa sitten ainakin sinne dpo10-11 asti. :) Ja viimeiselle vastaajalle, ehei, ei pystyis sinne saakka olemaan testaamatta mun kärsivällisyydellä! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28650401:
Pitänee malttaa oottaa sitten ainakin sinne dpo10-11 asti. :) Ja viimeiselle vastaajalle, ehei, ei pystyis sinne saakka olemaan testaamatta mun kärsivällisyydellä! ;)

:) niin sitä ollaan erilaisia. Itse hyvä jos uskallan testata edes niin "aikaisin", vaikka yleensä oon jo tiennyt siinä vaiheessa että raskaana olen. Haluaisin lähinnä nukkua tuonne rv12 saakka, jos käy hullusti. Ei todellakaan mitään varhaisultria minulle :O

Yhteistyössä