Varatut miehet

olen viime aikoina sekstaillut muutamien naimisissa/avoliitossa olevien miesten kanssa. siis ei tosiaankaan mitään seurustelua, vaan ihan yksittäisiä sänkysessioita. olenko ihan moraaliton, pitäisikö mun pokata vain sinkkuja? tarkoitus ei ole kuitenkaan varastaa heitä, korkeintaan pieni "luvaton käyttöönotto" kyseessä...

Varatut miehet ovat usein lottopotti: osaavat arvostaa toista naista, koska saavat harvemmin tätä nautiskella. Eivätkä takerru tai kuvittele liikoja suhteelta.
 
Moni varattu mies (ja jokunen varattu nainenkin?) lienee pahasti puutteessa - oman kumppanin kanssa seksielämä on urautunut ja väljähtänyt, ja lopulta ollaan siinä, ettei sitä pahemmin harrasteta paitsi velvollisuudesta kerran kuussa.

Varatulle miehelle halukas ja himokas seikkailijatar on niin ikään lottovoitto - harva haluaa kuitenkaan erota ja laittaa perhettä palasiksi, mutta on kuitenkin valmis ja hyvinkin halukas moiseen luvattomaan käyttöönottoon. Luulenpa, että joku tällainen seikkailu saattaa jopa pelastaa jokusen avioeron.

Niin että soitahan mulle ;)
 
olen viime aikoina sekstaillut muutamien naimisissa/avoliitossa olevien miesten kanssa. siis ei tosiaankaan mitään seurustelua, vaan ihan yksittäisiä sänkysessioita. olenko ihan moraaliton, pitäisikö mun pokata vain sinkkuja? tarkoitus ei ole kuitenkaan varastaa heitä, korkeintaan pieni "luvaton käyttöönotto" kyseessä...

Varatut miehet ovat usein lottopotti: osaavat arvostaa toista naista, koska saavat harvemmin tätä nautiskella. Eivätkä takerru tai kuvittele liikoja suhteelta.
Itse en näe tässä mitään ongelmaa. Jos pelisäännöt ovat molemmille selvät, eli kumpikin tietää, että kyse on nautiskelusta ja hyvänä pitämisestä kunnioittamansa kumppanin kanssa. Edellytys on myös se, että osapuolten välillä vallitsee luottamus siihen, että molemmat pitävät asian yhteisenä ja vain yhteisenä tietonaan. Itse pidän tätä viimemainittua suurimpana riskinä - kuinka voisin tietää, ettei edessä ole hankaluuksia jotka aiheuttaa suupaltti tai peräti harmin aiheuttamiseen pyrkivä kumppani :| .

Jos tietäisin viisastenkiven, olisin aina valmis palvelukseen ja yhteistyöhön :) !
 
Mikäs siinä jos molemmat on samoilla fiiliksillä :) Itse olen tosi empaattinen ihminen ja mietin monesti että miltähän petetystä vaimosta/miehestä tuntuisi jos saisi tietää. Itse en haluaisi olla aiheuttamassa toiselle pahaa mieltä vaikka itsekin toki tykkään nauttia varatun kanssa juuri siksi että huonossa suhteessa elävä mies on mahtava sängyssä halukkaan naisen kanssa.
 
Mikäs siinä jos molemmat on samoilla fiiliksillä :) Itse olen tosi empaattinen ihminen ja mietin monesti että miltähän petetystä vaimosta/miehestä tuntuisi jos saisi tietää. Itse en haluaisi olla aiheuttamassa toiselle pahaa mieltä vaikka itsekin toki tykkään nauttia varatun kanssa juuri siksi että huonossa suhteessa elävä mies on mahtava sängyssä halukkaan naisen kanssa.
Voiko tätä enää osuvammin sanoa :| ...
 
mmm... ollaan asian ytimessä! silti: jos kyse on vain seksistä, molempien vaitiolo varmistettu ja pelisäännöt sovittu, en välttämättä pitäisi asiaa kovin pahana. edes "petetylle", tosin onko hän edes petetty jos ei tiedä olevansa sitä? mutta mun moraalikäsitykset on toki varmaan eri tasolla monen muun kanssa. en pidä pelkkää "nautiskelu" seksiä pettämisenä vaan ilona, joka tulisi puolisolle sallia. mutta moni on eri mieltäkin.
 
mmm... ollaan asian ytimessä! silti: jos kyse on vain seksistä, molempien vaitiolo varmistettu ja pelisäännöt sovittu, en välttämättä pitäisi asiaa kovin pahana. edes "petetylle", tosin onko hän edes petetty jos ei tiedä olevansa sitä? mutta mun moraalikäsitykset on toki varmaan eri tasolla monen muun kanssa. en pidä pelkkää "nautiskelu" seksiä pettämisenä vaan ilona, joka tulisi puolisolle sallia. mutta moni on eri mieltäkin.
Itse näkisin asian kuvaamassasi tilanteessa energialähteenä ja ilon aiheena siinä kuin liikuntasuoritus tai taidenautintokin.
Emmehän omista kukaan toisiamme, joten tiettyjä asioita voinee kukin yksilönä päättää omalta osaltaan. Erityisesti, jos arvioi asian niin, ettei siitä todellakaan ole vahinkoa muille osapuolille.
Kuten olenkin vaimolleni sanonutkin; olet jo niin iso tyttö, että osaat tehdä itseäsi koskevat päätöksesi esimerkiksi "tyttöjen lomareissuilla". Senkin kyllä olen sanonut, etten halua tietää mahdollisista sessioista enkä myöskään kuunnella mitään katumusvirsiä. Mutten myöskään kysele ja tenttaa. Eli juuri tässä on se pointti, asiat on hoidettava mallikkaasti ja satuttamatta.
Se, että alkaa suhteeseen, johon liittyy muutakin kuin seksiä (valehtelua, kaikenlaisia järjestelyitä joihin sotketaan muita jne.) on jo kokonaan toinen juttu. Silloin on kyse pettämisestä, joka taas omasta mielestäni on väärin. Mutta eipä tässäkään asiassa ole absoluuttista totuutta, joten kukin tyylillään! Jos pelisäännöt koskevat rehellisesti molempia puolisoita, ei pitäisi syntyä ongelmia =) !
 
Itse näkisin asian kuvaamassasi tilanteessa energialähteenä ja ilon aiheena siinä kuin liikuntasuoritus tai taidenautintokin.
Emmehän omista kukaan toisiamme, joten tiettyjä asioita voinee kukin yksilönä päättää omalta osaltaan. Erityisesti, jos arvioi asian niin, ettei siitä todellakaan ole vahinkoa muille osapuolille.
Kuten olenkin vaimolleni sanonutkin; olet jo niin iso tyttö, että osaat tehdä itseäsi koskevat päätöksesi esimerkiksi "tyttöjen lomareissuilla". Senkin kyllä olen sanonut, etten halua tietää mahdollisista sessioista enkä myöskään kuunnella mitään katumusvirsiä. Mutten myöskään kysele ja tenttaa. Eli juuri tässä on se pointti, asiat on hoidettava mallikkaasti ja satuttamatta.
Se, että alkaa suhteeseen, johon liittyy muutakin kuin seksiä (valehtelua, kaikenlaisia järjestelyitä joihin sotketaan muita jne.) on jo kokonaan toinen juttu. Silloin on kyse pettämisestä, joka taas omasta mielestäni on väärin. Mutta eipä tässäkään asiassa ole absoluuttista totuutta, joten kukin tyylillään! Jos pelisäännöt koskevat rehellisesti molempia puolisoita, ei pitäisi syntyä ongelmia =) !
Tässä oli todellakin täyttä asiaa Salmiselta! olen tästä suunnilleen 100% samaa mieltä kanssasi. tarvitaan lisää hyvää seksiä, ei huonoa pettämistä!! "Tyttöjen lomareissuille" myös peukkua ;)
 
tjaahas mitä liirumlaarumia ja höpönlöpä sitä kuuleekaan...

Siis varatuillahan asiat menevät näin...

Kun tilaisuus antaa myöten aika/paikka/vastapeluri/tarinat/kaikki! natsaa kohdilleen ja kuvittelee että "pettämisen" mahdollisuus tulee ja tilaisuus tekee varkaan, se reppana (useimmiten mies) menee ja "pettää"... Eli käytännössä kun kyseessä on kaksi aikuista joilla natsaa kohdilleen (poislukien kuoropojista tykkäävät himouskovaiset etc...) he touhuavat sen mukaan ja piste. Silloin mikäli apina alkaa laittelemaan edelleen yht. ottoa edelliseen kumppaniinsa jatkojen toivossa ja alkaa oikeasti pettää kumppaniaan fuckbuddynsä kanssa alkaa olla peiliin katsomisen aika ja miettiä missä ne omat jäljellä olevat suhteenrippeet ovat menossa...

Mikäli tapauksessa on varattu mies joka jatkuvasti hakee uusia kohteita joka haluaa uusia kokemuksia on keissi joka ei ole nuoruuttaan elänyt ja kokeillut vaan huutanut joota pastorin sinisten silmien alla heti tilaisuuden tullen...

Se minkä tietää satuttaa, se minkä luulee tietävänsä... Repii palasiksi
 
tjaahas mitä liirumlaarumia ja höpönlöpä sitä kuuleekaan...

Siis varatuillahan asiat menevät näin...

Kun tilaisuus antaa myöten aika/paikka/vastapeluri/tarinat/kaikki! natsaa kohdilleen ja kuvittelee että "pettämisen" mahdollisuus tulee ja tilaisuus tekee varkaan, se reppana (useimmiten mies) menee ja "pettää"... Eli käytännössä kun kyseessä on kaksi aikuista joilla natsaa kohdilleen (poislukien kuoropojista tykkäävät himouskovaiset etc...) he touhuavat sen mukaan ja piste. Silloin mikäli apina alkaa laittelemaan edelleen yht. ottoa edelliseen kumppaniinsa jatkojen toivossa ja alkaa oikeasti pettää kumppaniaan fuckbuddynsä kanssa alkaa olla peiliin katsomisen aika ja miettiä missä ne omat jäljellä olevat suhteenrippeet ovat menossa...

Mikäli tapauksessa on varattu mies joka jatkuvasti hakee uusia kohteita joka haluaa uusia kokemuksia on keissi joka ei ole nuoruuttaan elänyt ja kokeillut vaan huutanut joota pastorin sinisten silmien alla heti tilaisuuden tullen...

Se minkä tietää satuttaa, se minkä luulee tietävänsä... Repii palasiksi
No mitäs sinä Jonny oikein höpäjät?

Se, että kypsässä iässä oleva mies hakee uusia "kohteita" (naista halventava ilmaisu tässä yhteydessä), ei sentään välttämättä tarkoita menetettyä nuoruutta. Toki varmaan joissain tapauksissa on näinkin. Itse näen asian niin, että elämänjano se viriilin miehen liikkeelle ajaa kaikilla elämän osa-alueilla. Ja se on hyvä se, sillä vierivät kivet eivät sammaloidu, sanotaan. Niin myös ihmissuhteissa ja niihin voi hyvin liittyä seksiä, kun olosuhteet ovat sopivat. Hyvä seksi hyvän kumppanin kanssa on niin hieno asia, että se on varmaan juuri siksi julistettu pannaan ja sitä pidetään saastaisena. Aivan kuten itsetyydytyskin, aikoja sittenhän nuoria kiellettiin masturboimasta perusteella, että se aiheuttaa ties mitä kielteisiä fyysisiä ja henkisiä vaurioita.

Kuten tässä keskustelussa aiemmin on korostettu, kuvatunlainen seksi ei saa vahingoittaa muita millään tavoin, sen nyt pitäisi olla selvä.

Tuo papin silmien alla tapahtunut "joon" sanominen ei myöskään aina ole tässä yhteydessä merkityksellinen asia. Toisille se on ikuinen riippa ja rajoite, toisille lupaus pyrkiä elämään yhdessä toista kunnioittaen. Jälkimmäisessä tapauksessa se ei välttämättä rajoita muita ihmissuhteita niiden kaikissa merkityksissään.

Satuttamisesta ja repimisestä voinee sanoa niinkin, että toisia ne koskevat, toisia ei. Sehän on sidoksissa puolisoiden omaan ja yhteiseen arvomaailmaan ja sovittuihin "pelisääntöihin".

Mitäpä, jos antaisimme itse kunkin elellä tyylillään ja sopusoinnussa muiden kanssa =) !
 
Mielenkiintoisia argumentteja olette esittäneet. Itse olen ehkä tosi vanhanaikainen mutta olen sitä mieltä että jos pari on sopinut tällaisesta järjestelystä, se on kaikin puolin ok ja lähtisin mielelläni mukaan jos mieli tekisi seksiä pariskunna toisen osapuolen kanssa. Jos taas asiasta ei ole sovittu, en itse välttämättä lähtisi juuri tämän petetyn osapuolen takia vaikka himot olisi vaikea olla tyydyttämättä tilaisuuden tullessa ja kropan halutessa, osaan aika hyvin kuitenkin määrätä kroppaani. Olen itse ammattinikin puolesta ihmisläheinen enkä haluaisi ajatella pahoittavani tahallisella käytökselläni toisen ihmisen mielen, tai pahimmassa tapauksessa hajottaa perheen. Vaikka itse elän monen mielestä ehkä siveetöntäkin elämää, arvostan perhettä ja parisuhdetta sekä ihmisyyttä paljon.
Kuten sanoin, nykyaikana ehkä hyvinkin vanhanaikainen ajattelutapa mutta olkoon. :)
Nautinnollista lopputalvea teille kaikille:heart:
 
vaikka tämä ketju koskeekin varattuja miehiä, kokemuksesta sanoisin että homma menee myös toisin päin. meillä on rouvan kanssa jo vuosikausia pelannut sanaton sopimus että annan hänen mennä pari-kolme kertaa vuodessa ihan rauhassa ulos bailaamaan, jonnekin viikonloppureissulle tai vaikka risteilylle kavereiden kanssa tai itsekseen. jälkikäteen ei kysellä mitä tehtiin ja ketä naitiin (jos naitiin edes, mistä mä sen tietäisin?). se auttaa parisuhdetta, ettei tukahduta toista ja antaa sille tilaa olla myös oma itsensä ja toteuttaa itseään. on sen jälkeen kaikki riidat vähentyneet lähes olemattomiin meidän parisuhteessa. eli sopii ainakin meille!!
 

Yhteistyössä