Varatun naisen raskaaksi paneminen!

  • Viestiketjun aloittaja PariN38M40
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asiaa pitää miettiä suhteesta syntyvän lapsen näkövinkkelistä. Lapsella on oikeus vanhempiin myös biologiseen isäänsä. Kaunis ajatus sinänsä mutta täytyy muistaa että lapsella on myös perintöoikeus. Entäpä jos kasvatti-isää ei enää kiinnostakaan isyys oletko valmis silloin kantamaan vastuusi.
 
ukm36v
Ennen hommiin ryhtymistä kannattaa sopia miten siittäjän suhde lapseen tulee olemaan.
Toisaalta voihan tehdä niinkin ettei toiselle miehelle kerrota mitään siitä että olisi tarkoitus saada nainen raskaaksi. Meillä taas askel kuviot selvät minä kasvatan toisen miehen siittämän lapsen kuin omani.
Viestiä voi laittaa jos haluatte:
jawaru@gmx.com
 
vierailija
Mitä mieltä miehet ovat jos avìopari pyytäisi miestä panemaan nainen raskaaksi ilman seuraamuksia?
Syystä että oma mies ei voì saada lapsia.
Ei viisasta itse en suostuisi panemaan paksuksi ja sitten joku tulisi joskus kyseleen että oletko mun faijja... tai jos en itse saisi niin en kyllä
Hyväksy toisen siittämää koska se ei olis mun kersa... jokainen tietysti saa tehdä miten haluaa... tämä vaan minun mielipide asiata.. Ja moninaiset mielipiteet sallittuja...
 
vierailija
Heinäkuun ekaviikonloppuna lähti baarista mukaan itseäni parikymmentä vuotta nuorempi nainen. Menimme meillle yölllä hyvissä ajoin emmekä vastapikkutunneilla. Paneskelimme pitkin parisänkyä ja aloin olemaan laukeamiisen partaalla, niin kysyin ehkäisystä? Nainen vastasi ettei ole, mutta päästä sisään. Saatan olla jo raskaana, tuli juhannuksena kullia senverran paljon. Mietin hetken ja kysyin, yksi vai useampi mies? Nainen oli hiljaa allani ja pillu alkoi kouristelemaan tasaista tahtia, korvaani kuului kuiskaus, useampi. Sain naimeseen uuden tempon ja panin tuota voihkivaa naista kunnes laukesin. Aamuyöllä heräsin, nainen nukkui vierelläni. Mietin että mikä tuo nainen on? Laitoin käteni pillunpäälle, jalat erkanivat toisistaan. Nousin päälle ja työnnyin sisälle ja muutamatyöntö kun laukesin, jatkoin panemista ja lauksesin uudestaan pikaisesti. Aamulla heräsimme kun naisen puhelimeen alkoi tulla tekstareita. Nainen vastaili tekstareihin kunnes kysyi että saako videoida suun kulllia kun runkkaan ja otan suihin? Myönnyin ihmetellen. Kun klippi oli kuvattu, kysyin kennelle lähetit sen. Ukkokullalle, tuli vastaus. Pyysin naista sängylle mahalleen ja panin vielä kerran, nyt takaapäin. Laukesin ja vedin kaluni ulos, niin nainen pyysi ottamaan lähikuvan kännyllään miestään varten. Nousimmme siistiytymään niin nainen pyysi tilaamaan taksin. Ovella kysin naiselta, että mikä miehesi on? Vanha, lihava ja sikarikas. Ja sulki ulko oven ja poistui taksilla
 

Yhteistyössä