Varattu mies ja sen kamala vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kävelevä kaatopaikka;25994124:
No kyläkoreita miehiäkin on olemassa. Oma puolisoni on kaikkien mielestä niiiiiiin mahdottoman mukava ja leppoisa mies. Lisäksi on komia ja hyvin supliikki naistenmies. Kotona on on kyllä sitten jotain aivan ihan muuta muuta.

Peesi. Siis ei mun miehessä nyt mitään perustavanlaatuista vikaa sinänsä ole, mutta kotona se on pirun LAISKA ja osaa olla itsekäs. Muille naisille se on aina unelmavävy ja naistennaurattaja. Osaahan se olla ihana kotonakin, mutta muut naiset näkee VAIN ne hyvät puolet. Nojoo, ehkä äitinsä mun lisäksi tietää millainen paskajaakko ja laiskamursu se osaa olla. Mutta kaikissa on vikansa.

[QUOTE="vieras";25993821]Onko miehellä lapsia? Jos on, etkö ajattele edes niiden tunteita jos sen "kamalan komentoora akan" tunteet ei kiinnosta?[/QUOTE]

Todellakin ajattelen. Ja mulla ei ole edelleenkään takuita sen vaimon kamaluudesta, pelkkä vahva epäilys. Jos miehellä ei olis lapsia niin eihän tässä mitään ongelmaa olisikaan..

Noh, tähän nyt ei voi taas todeta muuta kuin että harvoin ne miehet jättää vaimonsa (ja mahdolliset lapsensa) vaikka niin uskottelevatkin niin kauan kuin toinen nainen (tai kolmas ja neljäskin?) jaksavat pyöriä peesissä sen mukaan miten kultapojulle sopii.

Jos olet oikeasti kiinnostunut tästä miehestä ja haluat oikean ihmissuhteen niin sanot suoraan että olet kiinnostunut, mutta että mihinkään et rupea ennen kuin mies on eronnut ja asuu omillaan ja entinen suhde on selvitetty.

Näin varmaan teenkin. Tuntuu vaan kornilta paukauttaa päin näköä että olen vakavissani kiinnostunut, olen silloin jo vähän enemmän perheenrikkoja.

Ja mies ei mitenkään ruinaa, tilanteet on vaan johtaneet toisiin ja meidän välisen vetovoiman huomaa kohta tyhmempikin. Eikä mies valita "kamalaa akkaansa", ei vaan missään olosuhteissa ole esim. kehunut tätä elämänsä naiseksi tai muutenkaan kehunut tätä, vaikka tällaisia vastauksia olen koittanut johdatteleviin kysymyksiini saada.

Sulla taitaa olla AIKA VÄHÄN kokemusta miehistä yleensäkään??? Mä en voisi kuuna kullan valkeana kuvitella, että 98% tuntemistani miehistä (jotka kyllä arvostavat vaimojaan ja pitävät näitä elämänsä naisina) alkaisivat jollekin työpaikan typylle puhumaan kehumaan vaimojaan tai kutsumaan vaimojaan elämänsä naisiksi ja VARSINKAAN vastaamaan joihinkin JOHDATTELEVIIN KYSYMYKSIIN. Voi apua sua :D. Akat puhuu tollasia tai just rakastuneet miehet hirveässä kännissä. Mutta naispuoliselle työkaverille töissä :oO. ET OIKEASTI OO TOSISSAS. Vai oliks tää aprillipila?

[QUOTE="Lisko";25994691]Sulla taitaa olla AIKA VÄHÄN kokemusta miehistä yleensäkään??? Mä en voisi kuuna kullan valkeana kuvitella, että 98% tuntemistani miehistä (jotka kyllä arvostavat vaimojaan ja pitävät näitä elämänsä naisina) alkaisivat jollekin työpaikan typylle puhumaan kehumaan vaimojaan tai kutsumaan vaimojaan elämänsä naisiksi ja VARSINKAAN vastaamaan joihinkin JOHDATTELEVIIN KYSYMYKSIIN. Voi apua sua :D. Akat puhuu tollasia tai just rakastuneet miehet hirveässä kännissä. Mutta naispuoliselle työkaverille töissä :oO. ET OIKEASTI OO TOSISSAS. Vai oliks tää aprillipila?[/QUOTE]
Mä haluaisin myös nähdä sen päivän, kun mun mies alkaisi jollekin naispuoliselle työkaverilleen avautumaan siitä, miten ihana vaimo olenkaan, ja että olen hänen elämänsä nainen :D. Tai että mä selittäisin samaa yhdellekään työ- tai opiskelukamulleni. Öööh, ei. Tuhannen tukkihumalassa korkeintaan, jos sitäkään. Eikä kiitos tarvitsekaan, ihan riittää että me keskenämme jutellaan näistä asioista.

Johdattelevat kysymykset...suomeksi: utelua, urkkimista. Kuka niihin vastaa? Ei varmaan kovinkaan moni, suurin osa varmaan pyrkii ohittamaan ne nopeasti ja vaihtamaan puheenaihetta.

Ihastunut ihminen usein tulkitsee normaalin kanssakäymisen ihan joksikin muuksi. "Meidän välillä on selkeästi kemiaa", niin monesti kuultu esim. kavereilta. Ja sitten ne menee & nolaa itsensä tyrkyttämällä itseään, kun toinen osapuoli on vaan kuvitellut olevansa silleen normaalisti ystävällinen kuten työkaverille tms yleensä ollaan. Ihastunut voi tulkita ihan normaalin kommunikoinnin ja läpänheiton flirttinä, ja siitä seuraa sitten joskus kiusallisia tilanteita.

Sitten vielä sellainen newsflash, että miksi kukaan olisi kamalan vaimon kanssa? On masokisti? Mikään "lasten takia" tai "koska sen on pakko" ei mene läpi, ei mulle, ei tässä iässä. "Eroaisin, mutta..."- selitykset on miesten tapa sanoa että "en aio jättää vaimoani, mutta voin toki panna sinua pari kertaa kun kerran olet tarjolla".

Ja mies ei mitenkään ruinaa, tilanteet on vaan johtaneet toisiin ja meidän välisen vetovoiman huomaa kohta tyhmempikin. Eikä mies valita "kamalaa akkaansa", ei vaan missään olosuhteissa ole esim. kehunut tätä elämänsä naiseksi tai muutenkaan kehunut tätä, vaikka tällaisia vastauksia olen koittanut johdatteleviin kysymyksiini saada.

Ei miehet puhu näin kavereilleen...

"... ei vaan missään olosuhteissa ole esim. kehunut tätä elämänsä naiseksi tai muutenkaan kehunut tätä"

t. naisDI

Mä haluaisin myös nähdä sen päivän, kun mun mies alkaisi jollekin naispuoliselle työkaverilleen avautumaan siitä, miten ihana vaimo olenkaan, ja että olen hänen elämänsä nainen :D. Tai että mä selittäisin samaa yhdellekään työ- tai opiskelukamulleni. Öööh, ei. Tuhannen tukkihumalassa korkeintaan, jos sitäkään. Eikä kiitos tarvitsekaan, ihan riittää että me keskenämme jutellaan näistä asioista.

Johdattelevat kysymykset...suomeksi: utelua, urkkimista. Kuka niihin vastaa? Ei varmaan kovinkaan moni, suurin osa varmaan pyrkii ohittamaan ne nopeasti ja vaihtamaan puheenaihetta.

Ihastunut ihminen usein tulkitsee normaalin kanssakäymisen ihan joksikin muuksi. "Meidän välillä on selkeästi kemiaa", niin monesti kuultu esim. kavereilta. Ja sitten ne menee & nolaa itsensä tyrkyttämällä itseään, kun toinen osapuoli on vaan kuvitellut olevansa silleen normaalisti ystävällinen kuten työkaverille tms yleensä ollaan. Ihastunut voi tulkita ihan normaalin kommunikoinnin ja läpänheiton flirttinä, ja siitä seuraa sitten joskus kiusallisia tilanteita.

Sitten vielä sellainen newsflash, että miksi kukaan olisi kamalan vaimon kanssa? On masokisti? Mikään "lasten takia" tai "koska sen on pakko" ei mene läpi, ei mulle, ei tässä iässä. "Eroaisin, mutta..."- selitykset on miesten tapa sanoa että "en aio jättää vaimoani, mutta voin toki panna sinua pari kertaa kun kerran olet tarjolla".

Ottamatta kantaa muuhun - mä kyllä uskon, että moni mies välttää avioeroa juurikin lasten takia.

[QUOTE="eee";25994847]Ottamatta kantaa muuhun - mä kyllä uskon, että moni mies välttää avioeroa juurikin lasten takia.[/QUOTE]

Mä ajattelin lähinnä näitä tapauksia, missä toinen nainen selittää että Pertti rakastaa oikeasti mua, ja se haluaa olla vaan mun kanssa, ja me mennään vielä naimisiin ja perustetaan perhe, mutta se ei voi erota vielä koska (tähän joku meriselitys lapsista ja kaameasta vaimosta joka ei antaisi eroa ikinä eikä Pertti koskaan tapaisi lapsiaan jos eroaisi).

Perttihän eroaisi, ja olisi tuon toisen naisen kanssa, jos tätä rakastaisi ja jos tämän kanssa yhteisen tulevaisuuden haluaisi. Se on satavarma asia.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Monet miehet ja naiset ovat ihian erilaisia kotona ja kylillä. Eksäänikin kehutaan niin maasta taivaisiin ja on tainnut vähän nousta päähänkin tuo juttu, mutta mitä hän kotona oli... Ei laittanut tikkua ristiin omien eikä muiden tarpeiden eteen ja se illan hauska pienessä sievässä ollut seuramies oli kotona armoton krapulainen ja pahapäinen tyranni. Onneksi ei tartte enää kattella, saa joku "ihanan" miehen itselleen...

Aijaijai miten pahasti itsekin sai taas tuntea ja tajuta tässä viikonlopun aikana että sitä varmaan osaa vaikuttaa tosi mukavalta ja ihastuttavalta ihmiseltä tuntemattomampien seurassa, mutta kotona olenkin sitten se todella rakastettava ja aivan ihanan mukava biaaatch jota ei kenenkään pitäisi sietää silmissään! Mikäköhän mielenterveysongelma miehellä on..

Mun siskoni mies ihastui työpaikalla ja petti. Oli pienet lapset kotona ja parisuhteelle ei siellä riittänyt tarpeeksi aikaa ( henkisesti tai fyysisesti!) Hän oli se hirviö kotona. Siskolle sanoin jo ennen kun tiesin, et kaikki ei oo kunnossa. Kyllähän siinä sitten ihmeteltiin, miksi piti pettää. Niin se ratkesi, että miehen oma pää ei vaan kestänyt tilannetta, johon oli kyllä aivan tietoisesti itse itsensä hommannut. Toiselle naiselle tuli em. Jutun paljastumisen jälkeen työpaikan ja paikkakunnan vaihto eteen....

Yhteistyössä