Varattu ja ihastunut mies? ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Ongelmanani on siis miespuolinen kaverini. Olemme molemmat varattuja, mutta muutama viikko sitten tämä kaveri alkoi pitää yhteyttä melkeinpä koko ajan, saattoi soittaa tunnin sisällä monta kertaa vaikka olisin ollut töissä keikalla (olen ensihoitaja). Lisäksi laittaa jatkuvasti tekstiviestiä. Jos en heti vastaa, tulee vielä muutama viesti lisää tyyliin "Vastaa mun viestiin", "???" jne...
Toissapäivänä mies paljasti tekstiviestillä, että on minuun ihastunut. Olin tietty vähän hämmentynyt, mutta vastasin vain että selvä. Yhteydenpitoa on jatkunut, puheluita tullut monta päivässä jne.
Poikaystäväni ei tietenkään tilanteesta pidä (enkä minäkään) ja kävikin jo tälle miehelle soittamassa suht äkäisen puhelun kun ärsyyntyi jatkuvaan soitteluun, ei edes kotona voitu olla hetkeä rauhassa kun mieheltä tuli tekstareita tai yritti soittaa.

Nyt kyseinen henkilö on keksinyt että menen huomenna hänen luokse kahville kun minulla on vapaapäivä. Yritin sanoa että en pääse yms mutta ei usko vaan yrittää vaan pakottaa ja sanoo että käske vaikka poikaystäväsi tuoda tänne... Huoh.

En harrasta tällaista "juoruilua" mutta pitäisikö tästä kertoa tämän miehen tyttöystävälle jotain? Asuvat eri paikkakunnilla ja heidän seurustelua on kestänyt n. 3 viikkoa... Tilanne ärsyttää kun en saa olla hetkeäkään rauhassa. Ei auta vaikka pyydän että voisiko hän olla hetken hiljaa että saisin olla poikaystäväni kanssa kahdestaan/voisin rauhassa hoitaa työkeikan tms...

Viime viikolla olin ensihoitajana eräällä kolaripaikalla. Siellä meni useita tunteja ja voitte varmaan kuvitella paljonko viestejä ja puheluita oli tullut siinä ajassa...

Öö, et osaa olla vastaamatta? Tuskin ikuisesti pommittaa ellet vastaa.

Jos olen vastaamatta, puhelut ja viestittelyt ei oikeasti lopu.
Ja toiselle vastaajalle tuosta blokkaamisesta; kiitos vinkistä, pitää katsoa josko löytyisi puhelimesta tuo :)

Poikaystävä tosin yöllä vähän kilahti tälle miehelle uudestaan. Ei saatu edes nukuttua kun koko ajan puhelin soi... Tää mies alkoi sen jälkeen viestittelemään mulle itsemurhajuttuja. Tietää kyllä että mä ja poikakaverini molemmat kohdataan työssä paljon itsemurhia jne... Hiljeni kuitenkin loppuyöksi mutta aamulla taas alkoi viestipommitus. Tähän mennessä tullut kuuden tunnin sisällä 7 puhelua ja reilu 20 viestiä. Huoh, pakko kai kohta taas vastata jotain. Ei tällä oo ees mitään oikeeta asiaa, tahtoo kuulemma vaan jutella kun on tylsää.

Vaihda puhelinnumero ja laita se salaaseksi.

Mä kyllä ihmettelen tuota ku ihmiset valittaa ettei saa edes nukuttua ku puhelin soi. No puhelimis on ollu jo kauan aikaa sellaanen toiminto, että sen saa äänettömälle.

• Tykkää
Reactions: Owl
Et ilmeisesti osaa sanoa ei kiinnosta, selkeästi ja ytimekkäästi.
Aikuiset tekevät niin.

Jotkut ei tajua vaikka sanottaas täysin suoraan ettei kiinnosta, jatkavat vain sitä suoranaasta vainoamista. Yks kaveri joutui lopulta vaihtamaan puhelinnumeroa ja laittamaan sen salaaseksi, samoon osoitteensa laitto salaaseksi.

Mä laittaisin sille niin selkeästi kuin mahdollista viestin, että en ole kiinnostunut ja jättää mut rauhaan.

Sen jälkeen en vastais enää yhtään mihinkään viestiin tai puheluun.

Tyttöystävälle voisin hyvinkin kertoa.

Juu eli siis puhelinta en pitänyt äänettömällä siksi koska aamulla piti kuulla kun herätys soi (ei soi jos puhelin on äänettömällä). Monta kertaa henkilölle olen sanonut että en ole hänestä kiinnostunut ja olen pyytänyt että voisiko jättää minut rauhaan.
Tänään en ole vastannut hänelle, puheluita on tullut jo lähemmäs 30. Viestien määrä jo lähellä sataa...
Ja joo, jos ei muu auta niin pakko kai sitten vaihtaa puhelinnumeroa :(

Tällä miehellä on kyllä mielenterveysongelmia ollut jo vuosia ja niiden takia ollut monesti hoidossa. Pahaa masennusta potee edelleen muttei suostu hoitoon. Ihmetyttää vaan että miksei juttele tyttöystävänsä kanssa vaan pommittaa minua viesteillä ja puheluilla... Luojankiitos ei oo keksiny vielä sitä että hiippailee ovella ja kyttää ikkunoista sisään.

Juu eli siis puhelinta en pitänyt äänettömällä siksi koska aamulla piti kuulla kun herätys soi (ei soi jos puhelin on äänettömällä). Monta kertaa henkilölle olen sanonut että en ole hänestä kiinnostunut ja olen pyytänyt että voisiko jättää minut rauhaan.
Tänään en ole vastannut hänelle, puheluita on tullut jo lähemmäs 30. Viestien määrä jo lähellä sataa...

Tällä miehellä on kyllä mielenterveysongelmia ollut jo vuosia ja niiden takia ollut monesti hoidossa. Pahaa masennusta potee edelleen muttei suostu hoitoon. Ihmetyttää vaan että miksei juttele tyttöystävänsä kanssa vaan pommittaa minua viesteillä ja puheluilla... Luojankiitos ei oo keksiny vielä sitä että hiippailee ovella ja kyttää ikkunoista sisään.

Mikä puhelin se on, missä ei herätys soi äänettömällä? Joka ikisessä luurissa mikä meidän taloudessa on ollut herätykset/muistuytukset kuuluu ihan normaalisti äänettömällä.

Älä vastaa hullun viesteihin tai puheluihin mitään.

Mun puhelimen saa äänettömälle tietyksi ajaksi. Laitan äänet päälle vähän ennen herätysaikaa, jolloin saan nukkua ilman häiriöitä.

Lopeta nyt heti kaikki yhteydenpito tuohon hulluun. Ei siitä mitään hyvää seuraa, pahemmaksi vain menee, jos annat hänelle yhtään liekaa ja ylläpidät toivoa.

[QUOTE="vvieras";29907118]Mikä puhelin se on, missä ei herätys soi äänettömällä? Joka ikisessä luurissa mikä meidän taloudessa on ollut herätykset/muistuytukset kuuluu ihan normaalisti äänettömällä.

Älä vastaa hullun viesteihin tai puheluihin mitään.[/QUOTE]

Mun vanhassa Nokiassa ei kuulu mitään, jos puhelin on äänettömällä.

[QUOTE="vvieras";29907118]Mikä puhelin se on, missä ei herätys soi äänettömällä? Joka ikisessä luurissa mikä meidän taloudessa on ollut herätykset/muistuytukset kuuluu ihan normaalisti äänettömällä.

Älä vastaa hullun viesteihin tai puheluihin mitään.[/QUOTE]

Mulla on iphone 5s ja yhtään mikään ei kuulu jos on äänettömällä. Ja joo en oo mitään nyt tuolle miehelle vastannut niin yön aikana tuli vaan pari viestiä. Jospa tää tästä pikkuhiljaa... Oli käynyt kirjoittelemassa eilisen aikana mun fbseinälle kylläkin hirveesti viestiä että mikä on kun ei voi vastata. Ärsyttää!

Mulla on iphone 5s ja yhtään mikään ei kuulu jos on äänettömällä. Ja joo en oo mitään nyt tuolle miehelle vastannut niin yön aikana tuli vaan pari viestiä. Jospa tää tästä pikkuhiljaa... Oli käynyt kirjoittelemassa eilisen aikana mun fbseinälle kylläkin hirveesti viestiä että mikä on kun ei voi vastata. Ärsyttää!

Sano sille miehelle, että teet ilmoituksen poliisille kotirauhan häirinnästä, jos yhteydenotot eivät lopu. Minä en ainakaan tuollaista jaksaisi.

Miten olet noin avuton, jos joku häiriköi noin pahasti? Puhelinnumeron voi blokata,fb:stä voi poistaa, ja jos noin pahasti häiriköi niin poliisille soittoa. Ei pidä olla uusavuton.

Jotenkaan nyt en vaan jaksa uskoo sun, ap, olevan lanssari. Jos olisit niin tietäisit kyllä miten toimoa tuollaisessa tilanteenssa. Tai sitten olet näitä lanssarieukkoja jotka haluaa joka ukon huomion kun työvaatteina o joulutontun vaatteet. Ja ku oha se nyt niin cool olla naisena lanssissa.

Sori nyt vaan, mut seuraavan kerran kun keikalla tapaat poliisia niin kysäses niiltä mitä sun kannattaakaan tehdä. Kannattaako vastailla ja soitella aina silloin tällöin vai oisko mahollisesti fiksumpaa vaihtaa numero, blokata facest, tehdä poliisille ilmotusta ja vaikka laittaa osotetiedotkin salaisiks?

Estin fbssä, kirjotteli kaverinsa tunnuksilla mun seinälle. Estin senkin. En oo vastannut viesteihin tai puheluihin, en ees jaksa laskea paljonko niitä on tullut mut ihan liikaa. En viittis lähtä ihan vähällä numeroo vaihtaan, salaseksi oon pistänyt mut eipä tuo enää auta... Soittelee mun poikaystävällekin jo, se kun soitti omasta numerostaan tälle miehelle kun raivostuu. Poikaystäväkään ei vastaa tuolle. Oon yhden viestin tolle nyt laittanut, kirjoitin vain että poliisille teen ilmotuksen jos ei hiljene nyt. Eipä näyttänyt kiinnostavan...
Ja viimeisimmälle kommentoijalle; miten tietäisin sen kummemmin? Kyllä ymmärrän et poliisille voi ja pitääkin tehdä asiasta ilmoitus jne. Et miten ammatti liittyy asiaan? :O

Yhteistyössä