varastotyöntekijät !!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ala on miesten,mut olin mäki 80-luvul erään suuren automerkin mainosvarastossa töissä.Mun työ ei ollu fyysisesti raskasta.Pumppukärryllä piti osata ohjastaa trukkilavoja paikasta toiseen.Ajokortti oli välttämätön muutenkin.Mulle kuului työnkuvaan paljon firman pakulla ajelemista ja asioiden hoitelua,ym. pakettien viemisiä ja hakemisia.
Palkka oli jotain keskitasoa ehkä hiukan huonompi kuin entisen työntekijän joka oli mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:
Ala on miesten,mut olin mäki 80-luvul erään suuren automerkin mainosvarastossa töissä.Mun työ ei ollu fyysisesti raskasta.Pumppukärryllä piti osata ohjastaa trukkilavoja paikasta toiseen.Ajokortti oli välttämätön muutenkin.Mulle kuului työnkuvaan paljon firman pakulla ajelemista ja asioiden hoitelua,ym. pakettien viemisiä ja hakemisia.
Palkka oli jotain keskitasoa ehkä hiukan huonompi kuin entisen työntekijän joka oli mies.

tähän vielä lisäisin et mä opastin tohon duuniin sitten myöhemmin nuoren miehen ku ite vaihdoin paikkaa (lähdin opiskelemaan)

mä olin puoli vuotta paperi ja taidetarvikkeiden varastossa työssä
palkka oli 1500e
eli aika huono
työ oli fyysisesti jonkin varran raskasta, mutta mielestäni ei kuitenkaan mitenkään hirveen raskasta. kun siihen nosteluun tottuu ja kunto ja lihakset on tietyllä tasolla, ei sitä fyysistä raskautta edes huomaa.

Palkka 2500e/kk, mikä on hyvä, kun olen 6h/pvä. Olen yhtä tasoa normaalia duunaria ylempänä, mut samoja hommia teen. Nimikkeeni on vaan eri ja palkka himpun suurempi.
Raskasta oli aluksi, mutta äkkiä siihen tottui.

Yhteistyössä