varasin maistratin kesälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaemo

Vieras
mies lupas että tänä vuonna mennään naimisiin, mutta on vehdannut että millonka millonka.. halutaan kuitenkin m3ennä kahdestaan maistraatissa niin mietin sitten että miksi ei kesällä meidän vuosipäivänä. suuttuukohan se nyt.. :) no perkule, jos ei minusta vaimoa halua vaikka olen lapsenkin hänelle tehnyt niin saa itse perua sen ajan. piste. kukaan muu varannut omin nokkineen? kyllä minä eilen vähän varoittelin ja naureskeli silloin vaan..

Heh, sä olet toiminnan nainen. :D
Tuskinpa mies siitä suuttuu jos kerran olette jo sopineet naimisiin menevänne. :) Mun mies on luvannut kipaista mun kanssa maistraatissa ennen kuin täytän 28. Sillä olisi nyt tasan 11 kuukautta aikaa. :whistle: Saa nähdä joudunko tekemään saman kuin sä. Ei nuo miehet oikein tunnu saavan mitään aikaan. B)

niin kun minä en ymmärrä miksi pitää vaan vätylöidä ja oottaa ja oottaa kun kuitenkin tarkoitus. Oon kieltänyt kutsumasta minua vaimoks ennenkun tekee oikeasti minusta "kunniallisen naisen"..jo tuon varaan jättää niin ei tapahdu ikinä.

En ymmärrä mäkään. Mun mies vetoaa siihen että ei riitä energiaa kun siinä on niin kamalasti työtä. :laugh: Taitaa olla tekosyy, meille kun ei ole minkäänlaista hääjuhlaakaan tulossa. Lapsiakin on kaksi eli se todellinen elämänmittainen sitoutuminen toisiimme on jo tapahtunut. :whistle:

laitoin viestiä just miehelle, että sillon ja sillon ollaan vauvan kanssa maistraatissa, olis kiva jos tulisit paikalle sinäkin.. kun tässä ollaan nimenomaan sitouduttu minun mielestä jo toisiiimme ihan oikeasti niin jos sitten haluaa odottaa että saa vielä jostain paremman vaimon niin odottakoot. kun ei meillekään mitään juhlia tule niin ei oikein voi vedota väsymykseen jos jaksaisi seistä kaks minuuttia paikallaan ja sanoa yhden sanan ja allekirjoittaa. mut jos se on liikaa niin ei voi mitään :)

Yhteistyössä