Vararattaat 3-vuotiaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipsukkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hipsukkainen

Vieras
Antaakaa vinkkiä mitkä voisi olla hyvät rattaat jo kolmevuotiaalle. Periaatteessa ei enää olla rattaita käytetty oikeestaan missään mutta toisinaan tulee sellaisia tapahtumia/reissuja, että jotkut olis hyvät olla. Kaipaamiani ominaisuuksia on avomalli ei siis kuomua ja riittävän suuri istuimen koko ihan matkarattaita en haluaisi mutta kevyet saisi menopelit olla.

Meillä Emmaljungan Scooterit. Ovat olleet tosin jo pari vuotta, mutta menevät pojulla edelleen, vaikka onkin hieman normaalia pidempi ikäisekseen. Kyllä ne on hyvät vielä varalla olla, kun ei koskaan tuon ikäisestä tiedä...

minä mietin ensi syksyn reissua, lapsi silloin vähän vajaa 3v. just oltiin ulkomailla eikä lapsi (täyttänyt 2v edellisellä viikolla) jaksanut kävellä paikan keskustaan ja takas. tuskin siis ensi syksynäkään sitä paria kilsaa/suunta jaksaa kipittää. varmaan ne rattaat pitäisi vielä mukaan ottaa, mutta lapsi on todella suuri ikäisekseen. miten mahtuu enää rattaisiin sitten :/

Brio ponyt ovat toimivat. Emmaljungan softyt ovat varmaan samantyyppiset, smaoin oran mallat. Emmaljungat sopivart hyvin pitkälle työntäjälle.
Siksi meillä onkin ponyt. ( :

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
että minkä kokoinen teidän 3v on?

Meidänkö? Noin 105cm ja juuri täytti 3v. En mä pituudesta sen enempää tiedä tms, mutta th sanoi että on keskivertoa pidempi.

Minä kyselin teidän 3v:n pituutta. Meillä lapsi oli nyt 2v 98cm, mietin että miten pitkään nuo scooterit vielä menee mutta ehkäpä kasvu tuosta tasoittuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
että minkä kokoinen teidän 3v on?

Meidänkö? Noin 105cm ja juuri täytti 3v. En mä pituudesta sen enempää tiedä tms, mutta th sanoi että on keskivertoa pidempi.

Minä kyselin teidän 3v:n pituutta. Meillä lapsi oli nyt 2v 98cm, mietin että miten pitkään nuo scooterit vielä menee mutta ehkäpä kasvu tuosta tasoittuu.

Meillä päälle metrin. Scootereihin menis pituuden puolesta pitkään.
Mahtuu tosi hyvin Softyihinkin :)

Kiitos vinkeistä jotain tuon suuntaista pohdin itsekin, täytyypä käydä kurkkimassa malleja netissä. Meillä myös piiitkä tyttö 106cm ja meidän Emmaljunga Ceroxeissa pää ottaa kiinni kuomuun. Muutenkin haluaisin "sirommat" rattaat varalle, nuo Ceroxit on muuten olleet megahyvät, menee loskassa ja kelissä kuin kelissä, mutta kuomurattaita ei enää tartteta.

Yhteistyössä