Vapun kaula-aukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuppa

Vieras
Mielipiteet Vapun "antavasta" kaula-aukosta.

vappu_juttu3110in_tn.jpg

ps.

Mikä ton Vapun naamassa?

meillä mies tais kanssa tykätä ja mielestäni ihan normaalia vaikka onkin ennen tissejä nähny. Ilm palstamamman mielestä uskollinen mies tykkää vaan joonan pakaroista... Tai jotain..

Minusta vappu on kaunis nainen ja kantoi puvun hyvin.

MÄkin tykkäsin puvusta ja sopi Vapulle hyvin.
Vähän tuo ryhti vaivasi, mua ainakin enemmän kuin näkyvät tisut. Ihan näytti siltä kuin Vappu joutunut pitämään olkapäitä koholla jottei puku ois tippunut.

Musta tuo kaula-aukon malli ei ole Vapulle paras mahdollinen. Se taannoinen halterneck-malli puki paremmin, vaikka antava oli sekin.

Eikä Vapun naamassa ole yhtään mitään vikaa - älyttömän kaunis nainen. Kampaus sen sijaan on liian päänmyötäinen, etenkin tuon puvun kanssa.

Aika yllätys se oli kun Vappu astui lavalle,mut ihan kiva sellainen. Ei ne rinnat niin valtavat pallot tarvitse olla vaan normaalit niinkuin Vapullakin. (Miehetkin ne kuuleman mukaan pitävävät normaaleista enemmän.)Siinä oli varmasti silmänruokaa. Ehkä olkaimet pikkasen lyhemmät ois saaneet olla, mut kaikenkaikkiaan iloinen luonteva kaunokainen oli lavalla!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22368854:
Onhan Vapulla kroppaa tuonne puvun sisään. Kaunis puku ja sopi mun mielestäni.

Paremmin kuin Helena Ahti-Karihtalan kokonumeroa liian pienet yläosat jotka puristaa tissit kasaan ja tursuamaan puvun reunan yli.....

Melkein yhtä hyvä väännös Hallbergista kuin poikani kehittämä Ahti-Raparperi. Ja Jorma on Uutinen, ei Uotinen.

Vappu on kaikinpuolin upea ja kaunis nainen, mutta toi puku ei mun mielestä ollut hyvä. Jotenkin tulee sellainen olo, että jotenkin yläosa on ihan hassu, olkaimet on liian pitkät, tekis mieli kiskasta tota ylemmäs. Ja en voi sille mitään, mutta noin avoimet kaula-aukot vaan on mun mielestä aikas mauttomia, olkoon tissit millaiset tahansa :D

Yhteistyössä