Vapputarjoiluvinkkejä kiitos - ideana et vieraat tuo itse lihat ja makkarat mitä syö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mä teen sit salaattipöydän sillee, et joka lisuke omaan kulhoon et voi rakentaa oman salaatin.

Mitä muuta tarjolle, oisko lohkoperunat tms hyvät...

ideoita kiitos =)

Jos haluat tehdä valmiiksi jotain salaattia, tässä hyvä ohje.

meidän "hyvä salaatti" on sikahyvää ja se menee yleensä kaikki. tästä tulee yleensä melkein sellanen ämpärillinen joten jos ei oo syöjiä kauheasti, kannattaa laittaa vähemmän :)

Ite tykkään kuutioida kaikki tosi pieneksi kuutioksi, suunnilleen tasakokoista kaikki ainekset. Kastiketta on melko runsaasti, salaatti on ihanan kostea. Ja sitruunaa panen reilusti kun tykkään että on hapanta.

200g kinkkua (mä ostan ihan palana jotain ylikypsää ja kuutioin)
400g kermajuustoa
1 prk raejuustoa (sellanen pikkupurkki)
3 maustekurkkua
1 tuorekurkku
4 omenaa (se golden delicious on hyvä, vähän makea)
2 pss pakastemaissia
4 tomaattia
5 dl keitettyä makaroonia

3 tlk kermaviiliä
1,5 rkl sitruunamehua
1,5 rkl sinappia
1 rkl sokeria
mustapippuria
persiljaa

Grillaatteko vai miten tarkoitus valmistaa nuo lihat ja makkarat? Jos grillaatte, voisit tehdä lisukkeeksi folionyyttejä joissa erilaisia kasviksia.
Salaatin itse kokoaminen on kiva idea.

niin ja jos on jo kaiken maailman salaattiaineksia valmiina, vois olla noita tortilla-lättyjä, vähän salsaa ja kermaviiliä... tietty jos ihmiset tuo ite makkaraa ym. ni sitte ei ehkä kannata paistaa jauhelihaa ja kanaa siihen lisäksi. Wokatut vihannekset sopis kans vege-tortilloihin :)

kiitos, paljo hyviä vinkkejä. Juu, grillissä tarkotus paistaa lihat ja makkarat. Perunasalaatti tulee, jos ohjetta löytyy niin mieluusti teen itse =)
Mietin myös noita tortilloja, mut tuleeks sit liikaa syötävää, jos ja kun jokainen tuo makkarat ja lihat?

Yhteistyössä