Vappuasu meni uusiksi, keksikää mulle uusi asu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Trinsessa

Aktiivinen jäsen
28.10.2009
1 582
1
36
Piti pukeutua Batmaniksi mutta tuleekin paikalle jo sukulaispoika Batmanina ja empä kehtuuta olla sama. Nyt pitäis uusi asu keksiä.
Omasta pesueesta toinen lapsista on Röllipeikko ja toinen on koira, mies on prinsessa. :D Nyt mun pää lyö tyhjää kun mä suunnittelin jo niin hienon asun itselleni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jos miehes on prinsessa nii oo sie sit prinssi tai ritari tms. :)

Tätä mä kanssa vähän meinasin kunhan keksisin et miten saisin jonkun riittarin asun väsättyä.

Mielikuvitusta käyttämällä pahvista ja foliosta saat tehtyä haarniskan,kilven ja miekan

Pitää varmaan yrittää huomenna askarrella. :) Mut sit mun pitää väsätä keppiheppakin koska mä en oo riittari joka kävelee. :) Ja pitäähän mun antaa mun trinsessalle kyytikin. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tee jostain valk. t-paidasta tms.paidasta itsestäs jalkapallo... kankaasta tai jätesäkistä ne jalkapallon mustat osat. =D

Tämä oli kanssa hyvä ehdotus. Mulle tuli mieleen sellainen plussapallon kokoinen. :laugh: Ainoa vaan et meidän piha menee joka suuntaan alamäkeen. :o Noh, vauhdin huumaa sitten vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tee jostain valk. t-paidasta tms.paidasta itsestäs jalkapallo... kankaasta tai jätesäkistä ne jalkapallon mustat osat. =D

Tämä oli kanssa hyvä ehdotus. Mulle tuli mieleen sellainen plussapallon kokoinen. :laugh: Ainoa vaan et meidän piha menee joka suuntaan alamäkeen. :o Noh, vauhdin huumaa sitten vain.

Ei saa nauraa, mulla on tuollainen =/ Äiskän mulle penskana tekemä, vieläkin mahtuu... tehty johonki l-koon poolopaitaan tosin ja kankaasta...

Yhteistyössä