Vappu juttuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Mitäs ootte ajatellut syödä vappuna?

Itsellä ei vielä mitään ideoita..Haluisin pitää vappujuhlat :whistle:

Mitä vappu suunnitelmia teillä on?

Vappu juhlista haaveilen, mutta luultavasti lasten kanssa vietetään vappua kotosalla
=)

Grillata vois ainakin :p

Olen ajatellut laittaa, ja laitankin vappuaatoksi tortilloja kana- ja jauhelihatäytteillä + muilla asiaan kuuluvilla lisukkeilla.
Sit pastasalaattia ja vihreää salaattia + perinteistä perunasalaattia.
Yrtti- ja valkosipulipatonkia.
Ne ehdottomat nakit ja lihapullat höyrytettyinä.

Sipsit / popparit ja karkit herkuiksi, + tietenkin munkit ja keksit.
Simaa, limsaa, mehua.

Vapunpäivänä sit noita "tähteitä" + grillausta lisäksi (vartaita ja makkaraa ).

Vappuaattona tulee vieraita... sit on porukkaa koolla ainakin 14 lasta + 4 aikuista. Lapset temmeltää keskenään, jutellaan, lauletaan karaokea, pelataan pihapelejä... mitä sit nyt keksiikään.

Vapputorille ei mennä, vitsinä ollaan heitetty, että jos oman vappumarssin järjestäs tähän omalle raitille :D , oishan meitä tuossa jo marssijoita B)

aijon vappuna istua töissä ja kattoo ku lisät rullaa tilinauhaan. ehkä mä ostan jotain hyvää aamukahvin viereen... varmaan istun yksin täällä palstalla ja surkuttelen ku kaikki muut on jossain tuolla pitämässä hauskaa. mutta se parhaiten nauraa joka tilipäivänä auraa kjeh kjeh :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
aijon vappuna istua töissä ja kattoo ku lisät rullaa tilinauhaan. ehkä mä ostan jotain hyvää aamukahvin viereen... varmaan istun yksin täällä palstalla ja surkuttelen ku kaikki muut on jossain tuolla pitämässä hauskaa. mutta se parhaiten nauraa joka tilipäivänä auraa kjeh kjeh :kieh:

Työn iloa kuitenkin :flower:

Lasten kanssa syön vappu aterian ainoana aikuisena. Ajattelin keskiviikkona askarrella lapsien kanssa valmiiksi jotain vappukoristeita kattausta varten tjn.

Tekis mieli lähteä lapsia viemään vappuna jonnekin kivaan paikkaa,vaikka retkelle metsään,mutta yksin se ei ole kiva mennä vaik tavallaan onhan mulla lapset seurana =)

meillä tälläinen

aamupala englantilainen sellainen

lounas porsaanleikkeet ja valkkariperunat

välipala itse tehdyt munkit,simaa kahvia

päivällinen joko grillataan tai sitten nakkeja ja muita vastaavaa

iltapala pitsaa tai yllämaittuja riippuen miten menee

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tästä ketjusta kysynkin neuvoa. Poika on kuulemma huomenna tarhassa sirkuksen voimamiehen apulainen. Mitäs hälle vois pukea päälle asusteeksi?

Apuja pliide!

Löytyisko teiltä pienen voimamiehen vaatteita?

Niin siis se voimamies on tarhakaveri. Siellä oli ryhmissä suunniteltu erilaisia ohjelmanumeroita.

Meillä ei oo suoria housuja, liiviä eikä kauluspaitaa. Ja tuskin on kivaa, jos voimamiehen kaveri on myös voimamies.

Päädyin ostamaan viikset ja silmälapun, päähänsä voi mun puolesta laittaa merirosvohatun. Housuiks sellaiset polvipituiset jalkapallohousut ja raidalliset polvipituiset sukat. Paidaks joku t-paita vaikka.

Saa luvan kelvata, ei oo rahaa täydellisiä kostyymeja just nyt lähteä hankkimaan...

Löytyisko teiltä pienen voimamiehen vaatteita?

Niin siis se voimamies on tarhakaveri. Siellä oli ryhmissä suunniteltu erilaisia ohjelmanumeroita.

Meillä ei oo suoria housuja, liiviä eikä kauluspaitaa. Ja tuskin on kivaa, jos voimamiehen kaveri on myös voimamies.

Päädyin ostamaan viikset ja silmälapun, päähänsä voi mun puolesta laittaa merirosvohatun. Housuiks sellaiset polvipituiset jalkapallohousut ja raidalliset polvipituiset sukat. Paidaks joku t-paita vaikka.

Saa luvan kelvata, ei oo rahaa täydellisiä kostyymeja just nyt lähteä hankkimaan...[/quote]

Voisko joku kommentoida, onko ihan kökkö varustus....

Yhteistyössä