Vapauttakaa sateenkaari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 637
19 176
113
Mä tykkään kun sateenkaari tulee auringon ja sateen jälkeen. Raamatussa Jumala lätkäisi sateenkaaren taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen.
Mikko Alatalo lauloi mun lapsuudessa tajunnanräjäyttävän biisin "aurinko paistaa ja veeeettä sattaa, taitaa tulla kesä."

Mut homot on ominu sateenkaaren.
Mä en tykkää että sateen ja auringon jälkeen on joku LGTB-läjä taivaalla. :cautious:

Sä saat varmaan itkupotkuraivareita jos ne maalaa sateenkaaren tai värittää edes raitoja. Räsymatotkin on syntiä
Mitähän LBTGABC-porukka tykkäis kun konservatiivikristityt omisi sateenkaaren.

"Iyihhh! Niin väärin! Mä ziiiiz niin saan näppylöit, mun Jeffrey Shore -meikit valuu kyyneleist..."

Jos lapselle pukee vaatteen jossa sateenkaari tai sateenkaariväritys, onko se kantaa ottava vai vain värikäs lapsenomainen vaate?

Sateenkaaren omiminen ilmaisemaan tietyn henkilö ryhmän seksuaalista suuntautumista, on vienyt ilon sateenkaaresta. Lapsille se on vielä ihana, värikäs luonnonilmiö, mutta valitettavasti täytyy yhtyä ap:n näkemykseen.

• Tykkää
Reactions: Echo
Jos lapselle pukee vaatteen jossa sateenkaari tai sateenkaariväritys, onko se kantaa ottava vai vain värikäs lapsenomainen vaate?

Sateenkaaren omiminen ilmaisemaan tietyn henkilö ryhmän seksuaalista suuntautumista, on vienyt ilon sateenkaaresta. Lapsille se on vielä ihana, värikäs luonnonilmiö, mutta valitettavasti täytyy yhtyä ap:n näkemykseen.

Samaa mieltä kun ap. Ja lapset voi pitää paitaa jossa sateenkaaren kuva mutta jos aikuinen tekee niin tqi käyttää värejä joista tulee mieleen sateenkaari niin se on heti kannanotto vaikkei edes olisi. Ne pilasi ja turmeli sateenkaaren ja värit.

Mulle on ihan sama kenen symboli joku tai mikäkin on. Kasvakaa aikuiseksi fäggärit.

Aikuiset ovat tämän ongelman luoneet. Sateenkaari symbolina on länsimaissa ihan ok, mutta kokeilu vähän ahdasmielisemmässä maassa tai kulttuurissa voi maksaa hengen. Jopa itäisen naapurimaamme puree hampaita yhteen tämän värikkään symbolin nähdessään.

Symbolit on kantaa ottavia, ilmaisevat kantajan arvomaailman ja uskon. Esim. risti kaikenlaisissa muodoissa, saattaa viedä jopa hengen väärässä paikassa.

Lasten hyväksikäyttäjät ovat löytäneet oman symbolin siinä missä kristitty piirtelee kaloja.

Joten ei ole aivan sama, mitä selvää symbolia riiputat rinnoillasi. Aikuisiksi kasvaneet saattavat yllättää suvaitsemattomuudellaan.

Amen. Olen miettinyt samaa. Sateenkaari on kaunis, Jumalan liiton merkki ja kuvastaa mm. armoa. Kuitenkaan ei armosta saisi tehdä likaista. Raamatussa selkeästi kerrotaan homoseksuaalisten tekojen olevan syntiä. Rakkaus on rakkautta ja sallittua kaikkien välillä: On lähimmäisen rakkautta, ystävien välistä rakkautta, vanhemman ja lapsen välistä rakkautta ja se on hyvä asia. Mutta seksuaaliset teot saisivat pysyä avioliitossa naisen ja miehen välisenä, muuten ne on irstaita. Seksuaalisuus ei ole mikään kepeä pikkuasia, se on hyvä asia kyllä, mutta ei saa olla holtiton sen suhteen. Ja ei, en itsekään ole mikään pyhimys, ja näissä asioissa on itsellänikin ollut pureskeltavaa, mutta olen samaa mieltä Echon kanssa.