Vapaaehtoisesta lapsettomuudesta on tulossa laitonta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitenkähän tuota käytännössä valvottaisiin? Jos lasta ei yrittämisestä huolimatta tule, niin joutuuko vankilaan? Tai jos ei ole puolisoa, jonka kanssa sen lapsen tekisi? Tarjoaako valtio lapselle isän/äidin? Ja pakotetaanko myös esim. vammaiset, jotka eivät pysty itsestäänkään huolehtimaan, hankkimaan myös lapsia? Entä mielenterveyspotilaat? Ja riittääkö yksi vai pitääkö tehdä monta?
 
vierailija
Mitenkähän tuota käytännössä valvottaisiin? Jos lasta ei yrittämisestä huolimatta tule, niin joutuuko vankilaan? Tai jos ei ole puolisoa, jonka kanssa sen lapsen tekisi? Tarjoaako valtio lapselle isän/äidin? Ja pakotetaanko myös esim. vammaiset, jotka eivät pysty itsestäänkään huolehtimaan, hankkimaan myös lapsia? Entä mielenterveyspotilaat? Ja riittääkö yksi vai pitääkö tehdä monta?
Abortit, ehkäisyvälineet ja sterilisaatio kielletään.
 
vierailija
Olihan se todellinenkin syy siellä lopussa... Mut putleri ei ota huomioon, ettei se mukuloiden tekeminen nyt auta häntä tässä sodassa. Siinä menee vähintään se 15 -16v ennen kun ne voi lähettää rintamalle tapettavaksi.
 
vierailija
Kaikkea sä luuletkin.
Persuista ei voi koskaan mennä takuuseen. Luin Iltalehden pääkirjoituksen, ja olen Juha Ristimäen mielipiteiden kanssa täysin samassa linjassa. Epätoivoinen Jani Mäkelä haukkunee seuraavaksi minut, kun kaikki Suomen johtajat on jo räkytetty.
Jani parka. Hän lyö kirveensä silloin kiveen. Minulle ei kukaan pärjää nokkapokassa.
 
Persuista ei voi koskaan mennä takuuseen. Luin Iltalehden pääkirjoituksen, ja olen Juha Ristimäen mielipiteiden kanssa täysin samassa linjassa. Epätoivoinen Jani Mäkelä haukkunee seuraavaksi minut, kun kaikki Suomen johtajat on jo räkytetty.
Jani parka. Hän lyö kirveensä silloin kiveen. Minulle ei kukaan pärjää nokkapokassa.
Nyt kyllä yliarvioit itsesi aika reippaasti. 🤣 Oletko alunperin pohjalaisia?
 
vierailija
Pelästyitkö?
En todellakaan mutta olen kyllästynyt raflaaviin otsikointeihin, jotka ovatkin sitten tyhjien tynnyreiden kolistelua. Iltapäivälehtemme ja sensaatiolehdet harrastavat tätä jatkuvasti vain saadakseen maksavia asiakkaita.
Jos jokin on yksilön vapauden- ja itsemääräämisoikeuden riistoa, niin se on, että joku sanelee ehdot siitä kuinka toisen ihmisen tulee elää ja mitä tulee tehdä tai jättää tekemättä. Mutta ei missään muualla kun Venäjällä, jossa yksittäisellä ihmisellä ei ole mitään arvoa.
 

Yhteistyössä