Vantaan Porttipuiston Lanttila-kirppis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppishullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen, tammikuun alussa pidin kaksi viikkoa myyntipöytää ja jäin 150 euroa voitolle myymällä kaikken kaapin pohjalta tongittua tarpeetonta ja lapsille pieneksi jäänyttä.

Jees :) Kiitos vastauksista! Tätä juuri mietin, että kannattaako jo viedä tollasta perusrompetta sinne vai onko vielä liian hiljaista. Kun ei noista lastenvaatteista nyt niin hirveitä hintoja voi pyytää ja pöydän vuokra on kuitenkin sen oliko se nyt peräti 39€....

Olen käynyt pari kertaa keskellä viikkoa kiertelemässä. Lapsille katselin vaatteita, mutta mitään ei tarttunut mukaan. Rehellisesti sanottuna olen ollut tosi pettynyt, ehkä odotukset vaan oli liian suuret. Parin käväisyn perustella tosin olen ehkä vähän jäävi sanomaan..

[QUOTE="Vieras";28240336]Hävikki on suuri. Kauheasti varkaita[/QUOTE]

Tämä on totta, me saimme ihan hyvän myynnin mutta tavaraa myös hävisi paljon, myös sellaisia joissa hälytykset kiinni; valitettavasti kirppiksen sisäänkäynnin kautta käy ulospäin kokoajan "liikenne" eikä kaikki kierrä kassa-alueen kautta jossa hälytyslaitteet on; osaksi varmaan johtuu siitä että varsinkin viikonloppuisin kassoille on niin huikeat jonot ettei siitä pääse läpi (jotkut jonottajat luulevat että nyt etuillaan ja tulee kyynärpäästä) ja moni kiertää näiden seikkojen vuoksi sisäänkäynnin kautta ulos; tälle ehkä pitäisi tehdä jotain, sillä sieltä voi kuka tahansa marssia ulos tavaroiden kanssa eikä kukaan noteeraa mitenkään.

Surkeaa tavaraa laadultaan ja hinnat aivan liian korkeat. Olen katsellut lähinnä lastenvaatteita/tavaroita.

Menen paljon mieluummin vekarakirppikselle jossa tavara laadukasta, hyväkuntoista ja sopivasti hinnoiteltua. Viimeksikin lanttilassa oli tasan yksi pöytä josta viitsi mitään ostaa.

ainakin minulla hyvin käynyt kauppa,yksi myyntipäivä jäljellä ja nyt myynti lähes 250 euroa.
viikoksi vuokrasin pöydän ja myynnissä naisten vaatteita,kenkiä,laukkuja,sisustustavaraa ym..

Myyntipöytiä näyttää olevan laidasta laitaan - hyviä ja huonoja. Osassa vaatteet ja tavarat siististi järjestyksessä, osassa hujan hajan. Itselläni myynnissä nyt siistikuntoisia (muutaman tyytyväisen asiakkaan suusta kuultuna) perus vauvan/lastenvaatteita koot noin 50-110cm ja hinnat alkaen 50 senttiä, vain muutama kalliimpi seassa. Itse en ihan joka päivä ehdi pöytää siistimään, joten voin vain toivoa että pysyy siedettävässä kunnossa jos vain joka toinen päivä käväisee. Pöydästä 517 löytyy la 13.5.2017 asti (tai niin kauan kuin riittää sillä ekoina päivinä on jo isot pinot ostettu pois) ;)

Yhteistyössä