VANTAAN HAKUNILA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hakunilassa ei ole "parasta" aluetta,se on ihan tavan lähiö jossa on paljon...ääriryhmiä.
näin olen ymmärtänyt,ja usein siellä pyörinyt.
kulkuyhteydet on mitä on,pääseehän siitä tikkurilaan ja stadiin bussilla.

Ite asun omakotialueella mut näyttäs noi vaunukallion rivarit olevan kans tosi kivaa seutua. Kerrostalot ja ostari nyt on semmosia.... hoh hoijaa.... Nissas kans pikkuriikkisen parempaa seutua.

Ravuri on just tos ihan ostarin kupeessa mut tien toisella puolella. Ite päiväkoti on tosi siisti, oon joskus käyny katsastamassa paikan mutta alue itse vähän niin ja näin....

no voi tietenkin kieltäytyä asunnosta mutta sieltä vuokra asuntoa tarjottiin ja ei kuitenkaan kaupungin, oon kuullut että vantaan kaupungin asunnot on vähän mitä on...?

Mua ei sais täältä kovin helpolla pois, vaikka asutaan ihan lähellä ostaria. Kivan syrjässä silti :whistle: Täällä on aina rauhallista enkä mä ole mitään ääriryhmiä nähnyt. Paitsi jos ostarin romanit kuuluu ääriryhmiin, mutta en mä millään alueella suosittelis ostarilla hengaamista...
Bussilla pääsee Tikkurilaan, Helsingin keskustaan ja Mellunmäkeen mistä voi jatkaa metrolla. Juu ja Myyrmäkeenkin menee bussi ja Korsoonkin taitaa päästä yhdellä linjalla. Ei mulla useempaan suuntaan ole tarvista päästäkään, joten minusta kulkuyhteydet on tosi hyvät.
Tarvittavat palvelutkin on lähellä. Ollaan välillä kateltu rivareita Nissaksen puolelta, mutta se on mulle jo liian kaukana kaupasta ja kirjastosta :D :xmas:

Mä käsitin että tämä talo mitä meille on tarjottu , ei olisi ihan kiinni siinä ostarilla eikä edes siinä puolella tietä vaan vissiinkin siinä päiväkodin (ravuri?!) lähellä..

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
no voi tietenkin kieltäytyä asunnosta mutta sieltä vuokra asuntoa tarjottiin ja ei kuitenkaan kaupungin, oon kuullut että vantaan kaupungin asunnot on vähän mitä on...?

Ei kaikki. Tasossa on paljonkin eroa itse asunut kolmessa eri kohteessa kaupngin vuokra asunnoissa ja kaikkiin olut ihan tyytyväinen varsinkin tähän nykyiseen.

juu en yleistäkkään sillain että kaikki kaupungin asunnot ois välttämättä huonoja! itse olen vain KUULLUT sellaista.. mutta nyt ei tosiaan ole tarjottu kaupungilta sitä asuntoa vaan toiselta vuokrayhtiöltä. kavereita on asunut/asuu kuitenkin hakunilassa/siellä suunnalla ja he ovat pitäneet alueesta,

En ikinä muuttaisi Hakunilaan... Lähipiirissä on ihminen, joka on ollut pelastuslaitoksella vuosia töissä Vantaalla, ja Hakunilassa on koko aikana ollut vain yksi keikka, jossa asiakas on ollut selvinpäin ja siinäkin huushollissa kaikki muut kännissä tämän nuoren odottajan seurana...

Samanlainen lähiö tämä Hakunila on kuin kaikki muutkin. Kyllä tuolla stadin keskustassa, Töölössä ja Kalliossakin näkyy noita humalaisia olevan. Olen itse asunut eri puolilla Helsinkiä ja Vantaata ja tämä on kyllä paras niistä paikoista koska luonto on lähempänä kuin muualla. Ei tarvita autoa/bussia jotta pääsisi metsään kävelylle.
Lapset olen täällä kasvattanut ja kunnon veronmaksajia niistä on tullut.
Useat vastaukset täällä näyttävät vain olevan provoja.

Yhteistyössä