VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Vantaalainen myös
  • Ensimmäinen viesti
Vantaalaiset ujojako
Yhdyn samaan,se kuka tätä tapaamista on alunperin innolla ehdottanut,niin voitkos tehdä seuraavan liikkeen,eli laittaa paikka/aikaehdotuksia!!Eihän sitä muuten ketään koskaan tapaakaan!!!!!! :wave:
 
ahujane
Heips!

En alku peränen ehdottaja, mut saisko porukkaa kuiteski lähteen vaik puistoilemaan tai sit tuonne jumboon....tai oisko pakkala/kartanonkoski/tammisto ym. lähialueen porukkaa joist sais ulkoilu seuraa???Ite täältä pakkalasta ja lapsukaiset t 9/02 ja p 7/04, tyttö etenki kaipailis ulkoilu/puisto kavereita!!! :wave:
 
myrtsi
Oiskos Länsi-Vantaalla kiinnostuneita kahvittelijoita?Treffattaiskos myrtsissäkun ketään ei ehdota jumbokahvitteluille aikaa.Oisko myyrmannissa joku kahvila mis vois treffata-(aikkas ahtaita vaunuille mangon terassi(jos hyvä keli)
Minkän ikäsiä äitejä ja vauvoja olis mahd tulossa?
 

Eikös niitä tapaamispäiviä voi olla useampiakin?? Ne jotka pystyy niin saapunee paikalle. Kuka milloinkin haluaa voisi heittää ilmoille jonkin ajan ja paikan. Esim. ke 25.5. klo 11.00 Jumbossa, 2.krs siinä keskellä kaikkea, liukoportaiden yläpäässä, jätsikioskien edessä olisi varmasti tilaa muutamille vaunuille ja rattaille pyöriä.
Tulkaa kaikki ketkä pystytte, niin ehkä näitä tapaamisia voisi tästä syntyä!
- Täällä kirjoitteli yhden pienen pojan (alle 1v) äiti (23v) Jumbon läheltä.
 
ahujane
Samaa mieltä edellisen kanssa...ei kaikkia saa kuitenkaan samaan aikaan paikalle, aina joku jolle ei sovi päivä ja aika!!!

Täällä ollaan mukana tuolloin ke 25.5.Täältä tulis äippä 22.v ja tyttö 2v8kk ja poika 10kk :flower:

 
Moro!
Varmaan se mango olis parempi jos hyvä keli.Mun mielestä olis outoa kutsua tuntemattomia ihmisiä omaan kotiin(mä en ainakaan pyytäis).
Kun ekana tutustunu toisiin niin sitten vois tavata jonkun kotosalla.Tuskin kaikki ees saapuu paikalle.Tosin mukava olis et joku saapuis kumminkin!
Miten olis vaikka ens ma klo 13?
Oiskos joku tulossa mahd?
Ei päästy eilen Jumboon.Olikos teillä tapaaminen?Miten meni?
 
MistyN
Minä kans tulisin mielelläni myyrmäen tapaamiseen, mut tuo mangon terassi ei ainakaan ole meille sopiva paikka, kun noita lapsia on kolme jo..... :(
Olisko mitään helpompaa paikkaa?
 
vantaalainen
no, se kotiintuleminen oli lähinnä vitsi tai jotain.Tietysti toivoisin myös kotiin,mut silloin tosiaan pitäis jo tuntee.Tosin oon mä pyytänyt kirjekamuja kotiinkin aina jos oon vain yhden tavannut.Mutta niistä ystävyyksistä on aikaa ja kaikki asuvat niin kaukana, et yhteyden pito on jäänyt.Mä olen 33v.Onko muut paljonkin nuorempia???
 
äippä-74
hei kaikki! :wave:
Täällä nyt ensimmäistä kertaa, joten mahdollisesti jo järjestämänne tapaamiset ovat menneet siksi ohitseni. :( Olisin kuitenkin mielelläni mukana jos jossain vaiheessa vielä saataisiin porukkaa kasaan.:attn: Itselläni on poika (ihka ensimmäinen), jolla ikää kohta 4kk. Asumme Ylästössä, joten sikäli Jumbon alue kuulostaa hyvältä. =)
Mailini on: katjabelgiassa@hotmail.com
 

Yhteistyössä