VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Vantaalainen myös
  • Ensimmäinen viesti
lännestä
Onko näitä tapaamisia nyt sitten ollut? Miten länsivantaalaisten kokoontuminen, onko sitä? Milloin?? Minun kannalta klo 11 on tosi huono, lapsi menee päiväunille. Voihan siitä poikkeuksen tehdä, muta eipä turhaan viitsisi mennä minnekään mangon terassille notkumaan vesisateessa :\|

Eli päivämääriä, kellonaikoja, onko lyöty lukkoon mitään ja mitä on sovittu ja HEI! minkä ikäisiä äitejä paikalle on tulossa?? Olen tätä vanhempaa kaartia enkä usko että minua kaivataan joukkoon jos porukka on kovin nuorta! *koettu on* :wave: :wave:
 
Kesäkorento
Hei,

tääl ois yksi 31 v äippä joka haluais mielellään tavata Länsi-Vantaalaisia äitejä - jään äitiyslomalle heinäkuun lopulla ja mulla on jo reilun 2 vuoden ikäinen tytär. Olen vielä töissä, joten päivätapaamiset ovat hankalia.

Jos on kiinnostusta tavata, vaikka pienemmälläkin porukalla, niin laittakaa mulle viestiä
hoomoilanen2@hotmail.com

t Kesäkorento
 
Moikka!
Täällä kanssa oltaisiin kiinnostuneita tapaamisesta.Parhaiten päästäisiin Myyrmanniin ja meillekin kävisi kellonaika yhen aikoihin.Voidaan myös mahd tulla Jumbon suunnalle tai Helsingin keskustaan.
Meille voi kirjotella yksityisviestiä.
Mama 28v ja pikkuprinssi 4kk B)
 
Tapaamisia ei siis vielä ole ollut!? Johan nyt on... Mites olisi:

ensi tiistaina 7.6. Jumbon Hesburgerissa kello 14
****************************************

Aika ei tietenkään kaikille käy, mutta ehdottakaa sitten lisää päiviä. Näitähän pitää tietysti olla useampi. Menen tuonne tuohon aikaan notkumaan, toivottavasti edes joku ehtii paikalle... :)

t. äiti (35 v) ja vauva 4 kk
 
lännestä
Äh, tajusin että eihän me tohon klo-aikaan mihinkään päästä, pitäisi jättää päiväunet välistä ja sit menisi päiväunirytmi ihan sekaisin ja just sain sen käännettyä kohdilleen.. :(
 
Tulkaa siis tänään, ketkä pääsette! Tarkoituksenani oli tosin ehdottaa ensi viikon tiistaita, mutta koska laitoin vahingossa tämän tiistain, niin me ainakin vauvan kanssa tulemme siis paikalle.

Harmi nimim. "lännestä", ettet pääse, ehdotin klo 14 siksi että aikaisemmin sanoit teidän päiväuniajan olevan klo 11 :)

Ei tosiaan ollut tarkoitusta ehdottaa illalla seuraavaa päivää tapaamiseksi, eihän tätä ilmoitusta ehdi varmaan kukaan näkemäänkään! Mutta ehkä joku ehtii...

t. äiti 35 v vauva 4 kk
 
Tosiaan tuo tämän päiväinen tuli liian pienellä varoitusajalla, kun en ehtinyt edes koko viestiä lukemaan. Mutta eikö voisi kokeilla sitä päivää, mikä oli ns alunperin tarkoituksena, eli

:attn: ensi tiistaina 14.6. Jumbon Hesburgerissa kello 14
************************************************

Täältä tulisi mielellään mukaan äiti 23v, ja poika 10kk
Mukaan ketkä vain mahdollisesti pääsevät, eli toivottavasti edes joku!! =)
 
Minä voisin ainakin tulla Jumboon tuolloin 14.5 klo 14...
muksuja ei vielä ole, mutta esikoista odotan.. (la 2.8 ).. asun Pakkalassa ja olen vielä 23 vuotias.. .. joten jos ei muita tule niin toivottavasti törmätään me edes mami82 kanssa, eikö vain? =)

 
Mami82 kaivoin sun meseosoitteen tuolta aiemmilta sivuilta ja lisäsin sut listaani, joten voi sit lähemmin vaik antaa mesen kautta vinkkiä minkänäköistä kaveria lähestyä ens tiistaina =) Terv. S.H alias Julia
 
Blackdragon
Jos joku on halukas tapaamaan ihan Tikkurilan keskustassa, meillä olisi tarkoitus tuolla yhdellä toisella palstalla järjestää tapaamisia kahvittelun ja puuhastelun merkeissä. Mukana olisi raskaana olevia, mutta myös jo lapsen saaneet on tervetulleita. Mulle voi laittaa s-postia jos jotain kiinnostaa.

tuplamamma82@luukku.com
 
lännestä
"Tulkaa siis tänään, ketkä pääsette! Tarkoituksenani oli tosin ehdottaa ensi viikon tiistaita, mutta koska laitoin vahingossa tämän tiistain, niin me ainakin vauvan kanssa tulemme siis paikalle.

Harmi nimim. "lännestä", ettet pääse, ehdotin klo 14 siksi että aikaisemmin sanoit teidän päiväuniajan olevan klo 11 :)

Ei tosiaan ollut tarkoitusta ehdottaa illalla seuraavaa päivää tapaamiseksi, eihän tätä ilmoitusta ehdi varmaan kukaan näkemäänkään! Mutta ehkä joku ehtii...

t. äiti 35 v vauva 4 kk"

No voi harmi, ihan minun takia klo-aika :ashamed:
Juu, muksu menee nukkumaan noin klo 11, (klo 11-12 välillä, lounas ensin) mutta klo 14 hän on vielä unten mailla. Niinkuin nytkin parhaillaan on. Hän nukkuu noin 3 tunnin päiväunet. ;)

Huomenna on siis ilm. taas treffit jumbossa. No, en tiedä onnistuuko huominen, pitää katsoa. Siinä on vähän ohjelmaa muutakin, mutta saa nähdä tulenko..

Oliko viime tiistain kokoontuminen onnistunut, oliko ketään paikalla ja te ketkä olitte, millaista oli??? !! KERTOKAA KAIKKI ! :flower:
 
Muuttolintu
Onko näitä tapaamisia ollenkaan? Täällä vain kovasti suunnitellaan, mutta muiden paikkakuntien mammat tuntuu pääsevän paljon helpommin yhteisymmärrykseen. Onko yhtäkään tapaamista siis ollut??
 
Sinulle "Muuttolintu", kun kyselit onko tapaamisia ollut. Tapaaminen on ollut, mutta melkoisen pienellä kokoonpanolla. Tuntuu että yksi sun toinen on innostunut tapaamisiin, mutta ei lopulta itse tapaamisiin. Päiviä ja paikkoja saa ehdotella sitä mukaa mikä itselle sopii, ja paikalle tulkoon ne ketkä pystyvät.
Onhan selvää ettei kaikille sopivaa aikaa pystytä millään järjestämään, koska päivärytmit eivät sovi yhteen.
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää onko muilla kuin meillä vantaalaisilla vastaavanlaisia hankaluuksia... Olisi nimittäin mukavaa tavata isommallakin porukalla! :)
 

Yhteistyössä