Vantaa/Myyrmäki

  • Viestiketjun aloittaja Shalianar
  • Ensimmäinen viesti
Shalianar
Heips! Vasta paikkakunnalle muuttanut 1v 2,5kk vanhan tytön äiti huhuilee josko löytyisi ystävää, äitiä tai sitten ei... pääasia että saisin itselleni ystävän, sellaisen jolle kertoa ilot ja surut... :D

Nyt on välillä niin turhauttavan yksinäistä kun olen kotiäitinä ja tuntuu että olen aina vaan yksin :'( tytön ja koiran kanssa odotellenm että se isäntä tulisi töistä jotta saisin hänestä seuraa... =) eli kirjoitelkaa rohkeasti; shali@city.fi
 
Aurinkoinen tervehdys :)
Eksyin tänne kaksplussan sivuille ensimmäistä kertaa, tarkoituksena oli katsoa lehtitilauksia, mutta huomasin tälläisen paikan ja rekisteröidyin tänne mielenkiinnosta.
Ilmoituksesi oli tosin suunnattu Vantaa/Myyrmäki akselille, vaikka itse olenkin Kannelmäestä (joka on aika lähellä Myyrmäkeä), päätin silti kirjoittaa,toivottavasti en kamalaa pettymystä tuota:) Tosin vähintään kerran viikossa käyn tarjousten perässä Myyrmannissa ostoksilla, sekä teen suurimman osan vaateostosista sieltä (ne harvat kerrat kun raatsin jotain ostaa) , ja muutenkin lenkkeilen päivittäin paljon näillä suunnilla. Se minkätakia lähdin kirjoittamaan niin huomasin että minullakin on kuta kuin saman ikäinen lapsi, poika tosin, tulee enskuussa (eli 4.7) 1-vuosi ja 3kuukautta.
Itse olen parikymppinen ja myös uusia ystäviä ja juttukavereita vailla, vaikkakin ystäväpiirissäni on muutama pienen lapsen vanhempi ja tapaan heitä aina välillä niin koskaan tuttavia ja juttukaveita ja varsinkaan ystäviä ole liikaa.Olen myös kotona hoitovapaalla, vietetään paljon aikaa ulkosalla, varsinkin jos säät antavat vaan myöden, lenkkeillen ja leikkipuistossa syöden,iso kiitos ilmaisruuista helsingin kaupungille :)
Mutta jos kiinnostaa tutustua paremmin tai vaikka vaan mailailla niin laita viestiä tulemaan!
Ystävällisin terveisin Heidi
 
Moi!
Itse en ole myyrmäestä mutta ihan vierestä,malminkartanosta,ihan myrtsin ja maltsun rajalta =)
Mulla tyttö 3,5 v ja perheeseen kuullu lisäksi kisuja ja koira,
Ystävää täälläkin kaivattaisiin...Olen itse kohta 26 v.
Laitappa yksityisviestii jos kiinnostaa tutstuu,myös sinä joka olit kannelmäestä =)
 

Yhteistyössä