Vaniljakreemijauhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole sitä samaa.

Tämän näköinen on se purkki

vaniljakreemijauhe1.jpg

vaniljakreemijauhe2.jpg

Okei, mistä tuota vaniljakreemijauhetta saa? Kaupasta varmaan, mutta miltä osastolta vois löytyä? Tää on mulle ihan uusi tuttavuus ja löysin ihanan kakkureseptin johon tuota tarvis...

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Okei, mistä tuota vaniljakreemijauhetta saa? Kaupasta varmaan, mutta miltä osastolta vois löytyä? Tää on mulle ihan uusi tuttavuus ja löysin ihanan kakkureseptin johon tuota tarvis...

Kaikista kaupoista ei sitä saakaan.

Itse löysin Citymaketista. Sieltä mauste/leivontahyllyltä. =)

KotiGastronomilta ainakin saa vaniljakreemijauhetta. Mä laitan vaniljaa jossain muodossa kaikkeen mahdolliseen :D JOten sitä kuluu...Käy leivontaan ja suklaakiiselin seuraksi siinä kun vanilja kastikein ja voihan sitä akuutissa hädässä syödä vaikka sellaisenaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:

Kaikista kaupoista ei sitä saakaan.

Itse löysin Citymaketista. Sieltä mauste/leivontahyllyltä. =)

Voi kökkö!! No, jos ei löydy mein pikkukaupoista niin täytyy jättää vaan laittamatta, ei kuitenkaan ihan välttämätöntä ole :)

Kiitos avusta!! :flower:

Sori nyt mutta ihan samanlaista sössöä siitä vaniljakastikejauheesta saa kuin tuosta vaniljakreemi jauheesta...
Kastike - enemmän nestettä... kreemi - vähemmän nestettä ;)
Laitan aina oman mielen mukaan tota jauhetta....

Itse olen kokeillut molemmat sortit ja yhtä hyvä lopputulos molemmilla..... =)

Yhteistyössä