vanilja v lumi?

• Viestiketjun aloittaja vielä astioista
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Toi Lumi on ihan ok, meillä on se juhla-astiastona ja kiva kun saa sitten muulla tavalla väriä ja niiden saatavuus on vissiin aika kaukana tulevaisuudessa. Meidänkin pitäisi malttaa täydentää joskus taas.

kyllästynyt
Saatiin vaniljaa häälahjaksi viitisen vuotta sitten. Silloin tykkäsin, mut nykysin en. Käytännöllisyys ei silloin tullut mieleen..Mutta nyt on alkanut tökkimään mm. kahvikupit, joista valittaa lähes jokainen vieras.. Niistä ei vaan ole hyvä juoda. Tätä mieltä olen itsekin. Toinen kömö on kermanekka, joka on ihan avuton. Vaikka kaataisi kuinka varovasti, niin aina tuppaa "pissimään" jostakin reunasta. Nykyisin meillä juodaan kahvit muumimukeista, joihin ihastuin pienen poikani muumikuumeen myötä.
Siskoni on kerännyt nykyään Lumi sarjaa ja se on mielestäni tosi kaunis. Varmasti vaihtaisin, jos vaniljat eivät olisi olleet häälahjamme. Ei niitä nyt raaski sen takia myydä pois :(
Joten suosittelen Lumi sarjaa :)

"minä"
Itse tykkään enemmän vanilja raskasta, jota meillä kerätään. Meillä on kahvikuppeina ne teekupit koska ne on isommat! Ihana sarja ja kuulin, että sitä saa kyllä vielä pitkään!

Yhteistyössä