Vanhojen huonekalujen loppusijoitus??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takkapuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takkapuu

Vieras
Onko kenelläkään tietoa mitä pitäisi tehdä vanhoille sohville, ruokapöydälle,jne. Meillä on nyt lojunut kylmävarastossa vanhoja huonekaluja, joista pitäisi päästä eroon. Ne ovat jo niin räjähtäneitä, ettei voi myydä, en tiedä kehtaako edes lka:n kirpparille lahjoittaa.
Mitä te olette tehneet vanhoille rojuillenne?
Kaatiksellekko vain? -Mitähän mahtaa maksaa?
 

Yhteistyössä