Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Nii ja mihin ja kuinka kauan siitä on aikaa? Kiitos jos joku viittii vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Nii ja mihin ja kuinka kauan siitä on aikaa? Kiitos jos joku viittii vastata.
Onko itseltäsi kuollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Syksyllä tulee 8-vuotta isäni kuolemasta. :'(
Isäni teki itsemurhan vuonna 2000, olin just täyttänyt 15-vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Syksyllä tulee 8-vuotta isäni kuolemasta. :'(
:hug: Minun mielestä kauheinta mitä voi kuvitella...
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Syksyllä tulee 8-vuotta isäni kuolemasta. :'(
Kiitos halista. :hug:
Ne kauhukuvat ei lähde mun mielestä koskaan pois mitä näin.
Olin ensimmäinen omainen joka näki.
Isä vei henkensä pakokaasulla autoon.
Se on ollut elämässäni kauheinta mitä näin eli kun isääni nostettiin ruumisautoon ja konstaapeli tuli kättelemään mua ja sanoi otan osaa, isäsi on menehtynyt. :'(
Se oli mun elämäni kauhein yö.
Postinkantaja oli ollut ensimmäinen joka oli paikalla ja sammutti auton,soitti apua ja yritti elvyttää. On se ollut kamala yö postinkantajallekin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Syksyllä tulee 8-vuotta isäni kuolemasta. :'(
Kiitos halista. :hug:
Ne kauhukuvat ei lähde mun mielestä koskaan pois mitä näin.
Olin ensimmäinen omainen joka näki.
Isä vei henkensä pakokaasulla autoon.
Se on ollut elämässäni kauheinta mitä näin eli kun isääni nostettiin ruumisautoon ja konstaapeli tuli kättelemään mua ja sanoi otan osaa, isäsi on menehtynyt. :'(
Se oli mun elämäni kauhein yö.
Postinkantaja oli ollut ensimmäinen joka oli paikalla ja sammutti auton,soitti apua ja yritti elvyttää. On se ollut kamala yö postinkantajallekin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Tuossa isäni tapauksessa.. Isäni kaveri tönäs isää tahallaan niin että isällä osui tiiliseinään pää ja kuoli siis sitten sairaalaan siihen iskuun minkä sai.