Olemme Seksitreffeillä tavanneet ja onneksi molemmilla pitkäään tälläinen "Pikkutuhma" ihastuttava roolileikki yhteisenä fantasiana . No me meidän perheessä Minä isäntä ja hänen viehättävä Rouvansa olemme löytäneet vieläpä ILMAISEN posliinipojan n:30v IsäntäN:60V opettaa,kuin naista käsitellään sängyssä (Olemme ristelyllä) ja meillä on morsius-sviitti jolloin "poika" luonnollisesti asuu senaikaa meidän luona ja roolissa Isäntä luonnollisesti masturboi häntä,kun hänen penis lipsahtaa ulos pimpsastani jolloin Minä "opettajan" roolissa tartun pojan penikseen,kun tilanetta valvon,kuin uima...äh? No naimaopettaja pidän "poikaa" lanteista kiinni ja penikseni on hänen pyllyvaossaan liukkaassa ja pääsen joskus sisään(Kondomin kanssa) mutta Rouvaani poika pääsee paljaalla jo "ajamaan" onhan hän sanojensa mittainen nuori sekä tauditon ja masturboin hellästi nuorukaista ,kun samalla kysyn voisiko Vaimoni pikkuisen nostaa pyllyään,että poika pääsee oikein panemaan ja näytän mallia ,kuin naidaan,että lätisee pimsa ja kulli ,kun "poika"pääsee pienen mastubaation isännän kädestä saaneena hän isännän avustaessa työntyy rouvan suloihin ,ahh? työnnä ja pane isäntä heiluu mukana väliin vaihtaen asentoa ja myös itse naiden. (Olisiko jatkoa ,jos olisi asiaa?)