Vanhempi kännissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sammui juuri, mutta on nyt viimeisten 2 tunnin aikana välillä sammunut, ja välillä heräillyt ja koittanut esim. Soittaa "vttumaiselle" serkulleen. On siis todella kännissä. Ihme että on nyt vähän päälle 20 min nukkunut (ellei tietysti taas sanottuani herää).
Mutta jos vielä herää, ja puhuu joutavia niin en oikeasti kestä, koska haluaisin itsekin oikeasti keskittyä nukkumaan, koska olen herännyt todella aikaisin ja vaikka vähän itsekin otin niin en jaksa enää kuunnella. Tilanne on se, että asun kotonani enkä voi extempore lähteä mihinkään täältä, joten lähteminen ei olisi minun tapauksessani se ratkaisu. Jos hän kuitenkin vielä sattuisi heräämään, olenko vain reagoimatta, koska kuulema reagoiminen ei aina ole ratkaisu? Mutta entä sitten jos jatkuu, eikä enää suostu yrittämään nukkua?
 
vierailija
Sanot suoraan, että voisitko olla hiljaa ja antaa mulle yörauhan. Jos kännissä olevaa alkaa syyllistää siitä kännäämisestä, niin sitten sieltä tulee sitä hei anteeks... siis anteeks hei... en mä tarkottanu mitään pahaa... hei anteeks tosi paljon... ja nukkumisesta tulee vielä vähemmän mitään. Parasta on tehdä selväksi, että ei itse halua mitenkään osallistua, mutta ei ole myöskään vihainen tai mitään muutakaan sellaista, joka aiheuttaisi sen että kännikala kokee tarvetta "selvitellä asioita". Näin siis mikäli haluaa vain olla rauhassa. Ja korvatulpat on hyvä keksintö.
 

Yhteistyössä