vanhempaa naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janne

Vieras
Ainahan nuorta saa mut kunnon vanhaa harvemmin. Olen 25 v mies,ja mun intohimon kohteita on yli 45 v naiset,niiltä saa oikein kunnon seksiä,ja osaavat ja uskaltavat olla kunnolla riettaita ja tuhmia. Heiltä oon saanu kunnon opetuksen suu- ja peppuseksiin ,ja itse sellaista käsittelyä että meinaa taju lähteä. Ai hitto kun alko taas panettamaan oikein kunnolla,eikä oo ketään kenen kanssa panna ""lihat lätisemään""

tuu janne tänne jyskälään ja näytä onko sussa miestä saada tällainen 46v brunetti ulvomaan onnesta!
tykkään naimisesta ylikaiken, mutta miehen pitää olla sanansan mittainen eikä mikään suurisuu poju!

Kyllä ulvotus onnistuu kun apuna käytetään sauvaa ja suuta,ja jos saan sitoa sut sänkyyn,niin kiusaan sinut taivaisiin, mutta en halua olla pelkkänä antavana osapuolena vaan tahdon minä taivaisiin myös.

siinäpä se nähtiin tarvitset heti sexileluja...
ei susta ollut mihinkään!!!!
kyllä MIEHEN pitää pystyä tyydyttämään nainen ilman leluja!!!
mene janne opettelemaan ikäistesi kanssa!!

Tulikin haaskattua aikaa sun kanssas, taidat olla just niitä lähetyssaarnaaja asennossa lauantaina saunan jälkeen naisia jotka makaa alla kuin kuolleena, ja sit ihmetellään kun miestä ei kiinnosta tai käy vieraissa.

Ei ihme, ettei miehellä flaksia. Enhän minä neuvonut Anuun puhaltamaan, vaan anukseen(huom! pieni alkukirjain)
Otappa kertauskurssi suomen kielen taivutuksessa, niin saattaapi auttaa..
Tiedoksesi vielä, että Anus on latinankielinen nimi peräaukolle: Isolla alkukirjaimella se tarkoittaa isoa peräaukkoa, pienellä pientä peräaukkoa...Kyll' se siitä..heh,heh

Katohan Vanha, Janne on niin täynnä itseään, että luulee osaavansa ja tietävänsä kaiken. Haukkui Outinkin, kun hän vähän kyseenalaisti mieskuntoa :)

Aivan, nappiin osui analyysisi. Outin ja muiden ihanien naisten onneksi on meitä kokeneita miehiä, jotka ymmärtävät naisia ja joilla sen lisäksi omat ""pelit"" toimivat,
unohtamatta huumoria ;)

Joo""o eipä teillä ole paljon mielikuvitusta noissa seksihommissa vaikka ikää tuntuu olevan,akat makaa alla kuin kuolleet mursut ja ukot survoo pari minuuttia puoli jäykällä, ja se on ""hurjaa"" seksiä. Ootteks te vielä kaiken lisäksi tyhmiä kun luulette että seksilelut on keksitty vain kykenemättömille, ei näy ikä tuovan älyä. Kiitos ei semmoiselle seksille.Kaikella kunnioituksella vanhukset.

Janneko veti herneet?
Toivottavasti sinäkin, kun ikää ja ehkä myös kokemusta karttuu, pääset todella nauttimaan kunnon seksistä ja kunnon naisista ilman ""piristeitä"". Jos sinulla on kokemusta vain kuolleista mursuista, puolijäykästä pelistä ja parin minuutin survonnasta, olet valinnut kumppanisi väärin. Toivottavasti tulevaisuus tuo parannusta. Asenteessa näyttäisi olevan korjattavaa - ei millään pahalla.

Voi Janne, aluksi virisi mielenkiinto, mutta myöhemmin ilmennyt ylimielisyytesi tiputti kiinnostuksen nollille. Vaikka olenkin samaa mieltä kanssasi leluista, asenteesi muita ihmisiä kohtaan on niin karkea, että en usko sinusta olevan rakastajaksi. Me nelikymppiset olemme siitä ikäviä, että meille ei enää riitä, että värkkisi toimii kuin nuorella oriilla ja osaat teknisesti leikkiä leluilla, pitää osata olla myös ihminen eikä pelkkä panokone.

Fiksu tai tyhmä., miten vain. Mutta en kyllä ensimmäisten
kontaktien yhteydessä rupee puhumaan omasta ""pelistä"" enkä muista leluista. Kannattaa muistaa, tai oppia, että
ihmisen, niin miehen kuin naisen, kaikki toiminta, siis myös seksuaalinen, lähtee aivoista. Tulos tietty on verrannollinen yksilön aivojen kapasiteettiin/- toimivuuteen. Sen ymmärtäminen vie luonnollisesti aikansa, joillakin ikuisuuden..

Janne!!

Eipä ole kukaan vielä lahnaksi haukkunut!!
Voi olla Janne että et ole suurista puheista huolimatta päässyt vielä NAISEN makuun, olet rassannut teinipilluja ja luulet olevasi kova jätkä!

Tykkään ratsastaa miehen päällä, se on ihanaa kun saa itse määrätä vauhdin...
Asentojahan on Janne muitakin kuin olla mihen alla!!

0letko koskaan nainut edes takaapäin??

Tuli mieleen esileikit joita mieheni harrastaa: aamulla kun herätään hän antaa aamupusun ja pitää hyvänä, hyvänäpito jatkuu kokopäivän, aina ohimennen hän hipaisee sormellaan antaaa pusun...

Saunassa pesee ja huuhtoo kultaa!!!
Tulee saunan jälkeen sohvalle viereen istumaan ja tuo punkkupullon tullessaan ja pitää hyvänä....

Jossain vaiheessa sitten...

En ymmärrä, jos miehesi noin hellii niin miksi heti tartuit Janne-pojan syöttiin. Halusit vain ärsyttää ja onnistuitkin näköjään, enkä kyllä yhtään ihmettele. Niin typerä oli kommennttisi. Luulisi nyt aikuisella naisella olevan sen verran järkeä päässä, ettei nettipalstoilla ala trollailemaan.

Minä olen 42-vuotias enkä koe seksileluja minään apuvälineenä vaan ne ovat ihan kivoja leikkikaluja ja varsinkin kun mies niitä minuun käyttää. Toki käyttää myös suutaan, käsiään ja penistäänkin. Mutta pärjätään sitä ilmankin, mutta olen kyllä Jannen kanssa sitä mieltä, että vielä paremmat ulinat siitä syntyy, kun sitaistaan kiinni ja asetutaan täysin miehen ja niiden lelujen armoille. Nam.

Riikka Rakas!

Tarkoitukseni oli tosiaan ärsyttää Janne -pojua mun alkoi isottelemaan!!!

En ole sanonut etteikö lelut ole ok! Mutta kun poju alkoi tarjoilemaan niitä heti leluja!!!!

Yhteistyössä