Vanhemmat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka paljon ootte valmiita antaa anteeks omille vanhemmillenne? Jotta välit säilyy ja yhteys lapsen lapsiin.

Alkaa tulla raja vastaan. Omilta vanhemmilta joutunu kestää jo vuosia taloudellista hyväkskäyttöä , jatkuvaa auttamista vaan siihen suuntaan, alkoholismia yms. vika tikki oli kun haukkui mut pystyyn sen takia ettei ollut täysin tyytyväinen miten mun puoliso käyttäytyi
 
Onko lapsilla sitten muut isovanhemmat elämässä?

tää olis todella helppo ratkaisu jos olisi lapsilla mieheni puolella sukua mutta niistä suurin osa on jo kuollut
Joo, oli tuolloin. Nyt toinen isoisä on jo kuollut. Mummot sinnittelevät yli ja ilmeisesti pitkään.


Silti en pitäisi ihmisiä, joista on selkeää haittaa, elämässäni. Yksinäisiä vanhuksia jotka mielellään olisivat isoisän roolissaa on suomi pullollaan!
 
Olen antanut paljon anteeksi, äidin kohdalla jopa uudestaan...mutta on ottanut henkisesti todella koville kieltämättä ja ajatus lähelle muuttamisesta saa aina ahdistumaan jopa vieläkin, jos sitä ajatusta alan liikaa pyörittelemään päässä.
 
vierailija
Aiheesta on juttu uusimmassa Kirkko&kaupunki-lehdessä. Minulla ei onneksi ollut tuota ongelmaa. Menetin äitini ja anoppini nuorena. Appiukon kanssa oli todella hyvät välit.
Kun muistelen häntä minua alkaa naurattaa. Miestä nauratti juttuni ja hän oli iloinen tyyppi kaikkien seurassa.
Tuskin luen mainitsemaani artikkelia. En aina muista mitä kaikkea hyvää olen saanut kokea.
 
Kuinka paljon ootte valmiita antaa anteeks omille vanhemmillenne? Jotta välit säilyy ja yhteys lapsen lapsiin.

Alkaa tulla raja vastaan. Omilta vanhemmilta joutunu kestää jo vuosia taloudellista hyväkskäyttöä , jatkuvaa auttamista vaan siihen suuntaan, alkoholismia yms. vika tikki oli kun haukkui mut pystyyn sen takia ettei ollut täysin tyytyväinen miten mun puoliso käyttäytyi
Aina ei ole hyvä, että välit isovanhempiin säilyvät.
Jos itse pystyy antamaan lapsilleen paremman mallin vanhermmuudesta, mitä isovanhemmat isovanhemmuudesta, on paras katkaista välit vallan.
 

Yhteistyössä