Vanhemmat miehet

  • Viestiketjun aloittaja Lootuksenkukka
  • Ensimmäinen viesti
pahaihminen
nostetaanpa tämä ketju nyt esiin...
ja sit tilanne, olen ihastunut n.50+ mieheen...
Aloin tässä vaan miettimään, kunka vanhaksi mies "jaksaa toimia" sillee kunnolla? Kertokaahan nyt mulle kun en tiedä, enkä oikeen osaa tuollasta arvioidakkaa??

Mut noissa komeissa "sedissä" on vaan jotain niin kinkyä.... Kun ees kerran sais..
 
paratiisikesä
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä vanhempi mies osaa opettaa nuoren neidon oikeille tavoille...
Kultaisella 80-luvulla olin kaksi vuotta suhteessa 40-vuotiaan miehen kanssa. Olin itse suhteen alkaessa 18 ja täysin kokematon. Suhde pysyi täysin salaisena koko ajan, eikä siitä kai kukaan vieläkään tiedä, ei ole ainakaan perästä kuulunut.
Harvat naiset voivat muistella ensimmäistä kertaansa hymyillen, mutta omalla kohdalla se oli jotain ihanaa. Tämä mies todella tiesi mitä teki, ja vaikka olenkin hiukan puolueellinen, voin sanoa hänen olleen tärkein henkilö seksuaalisuuteni muovautumisessa. Hän opetti, ettei mikään mikä tuottaa nautintoa, ole noloa tai hävettävää. Omasta seksuaalisuudestaan kuuluu ja pitää nauttia, omista haluistaan ja mieltymyksistä täytyy kertoa.
Hän rakasti rintoja ja vielä nytkin varmin tapa saada minut kiihottumaan on rintojen hyväileminen. Hän jaksoi leikkiä loputtomiin...

Huonona puolena on tietysti se, että noin ylivoimaisen rakastajan jälkeen oli hankala löytää vastaavaa. Kunnes opin, että kaksi ihmistä ei automaattisesti sovi yhteen, toisen mieltymykset täytyy oppia...
 
Anni62
Kyllä mun mies ainakin jaksaa sekstailla vaikka useamman kerran viikossakin ja ikää 62-v, tylelämässäkin on vielä.
Minä ite olen 45-v ja avioliitossa ollaan oltu 25-vuotta.
 

Yhteistyössä