Vanhemmat haluu lihottaa mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kukkakeppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kukkakeppi"

Vieras
Syön kyllä muuten normaalisti ja herkuttelenkin välillä, mutta pikkuhiljaa alkaa ärsyttämään tuo herkkujen osto.
Ne ostaa koko ajan valtavat määrät leivonnaisia ja herkkuja. olettaa mun syövän kaiken. Eilen vanhemmat kävi kaupassa: 10 munkkia, 8 liha piirakka, kaiken laisia makeita leivonnaisia, 3 karkkipussia, 4 suklaalevyä, iso sipsipussi ja 3 limupulloa oli ilmestynyt keittiöön, vaikken ollut pyytänyt MITÄÄN. Ja nuo oli siis tarkoitettu yksin mulle. Ahdistaa, kun vanhemmat painostaa syömään noin paljon. Olen tällä hetkellä täysin tyytyväinen vartalooni vaikka olen kukkakeppi enkä haluaisi tieten tahtoen lihottaa itseäni piloille. Heti syttyy kauhea riita, jos kieltäydyn syömästä. Lupasin vanhemmille että syön, mutta en syö itse. Annan kaverille joka on tosi pulska, hän saa syödä niitä, olen myös ennenkin antanut kaverin syödä. Olen miettinyt mitä kaverin vanhemmat on ajatellut, kun se perheen nuori pulskistuu koko ajan isommaksi. Sanoin kaverille että hän on minun nalle puh, kaveri kertoi että hänestä tuntuu että hän on minun possu. Kun hän on syönyt esim 9 munkkia ja minä yhden.

Mun kaverilla menee paino jo yli 130kg.
Minulla kukkakeppillä 75kg.

Onko oikein että olen antanut, kaverin syödä itsensä pulskaksi?

Olen miettinyt sitä että, jos itse olisin pulska niin olisin varmaan vanhempien possu?

Jotenkin hassun kuuloinen aloitus, mutta kuitenkin.

Tässä on yksi syy, miksi en välitä käydä kauhean usein porukoillani kylässä. Heillä käsitys ruoasta on kymmentä eri sorttia leivonnaista ja makeista. Ja sitten ollaan nyrpeänä, jos esim. kahvipöydässä ei syödä jokaista sorttia vähintään kahta palaa (joo, äiti on karjalaista sukua ja pöytä notkuu herkkuja). Pidetään vähintäänkin anorektikkona, jos haluaa pysyä normaalipainossa ja syödä terveellisesti. Ja jos "oikeaa ruokaa" laitetaan, niin se on sitten jotain lasagnea tai perunamuusia.

Itse kun tykkään kevyemmästä ruoasta ja syödä paljon kasviksia ja hedelmiä sekä täysjyvätuotteita. Pullista tms. en tykkää ollenkaan, niistä tulee kauhean ahdistava olo ja vatsa menee jumiin.

:O

75kg ei ole mikään laiha. Sun vanhemmat on mieleltään sairaita jos haluavat sun lihovan kun et ole edes mikään anorektikko, ja sullakaan ei oo kaikki kotona kun lihotat tuota ystävääsi.

Täytyy taas ihmetellä millaisia ihmisiä maailmaan mahtuu... :O

Jotenkin hassun kuuloinen aloitus, mutta kuitenkin.

Tässä on yksi syy, miksi en välitä käydä kauhean usein porukoillani kylässä. Heillä käsitys ruoasta on kymmentä eri sorttia leivonnaista ja makeista. Ja sitten ollaan nyrpeänä, jos esim. kahvipöydässä ei syödä jokaista sorttia vähintään kahta palaa (joo, äiti on karjalaista sukua ja pöytä notkuu herkkuja). Pidetään vähintäänkin anorektikkona, jos haluaa pysyä normaalipainossa ja syödä terveellisesti. Ja jos "oikeaa ruokaa" laitetaan, niin se on sitten jotain lasagnea tai perunamuusia.

Itse kun tykkään kevyemmästä ruoasta ja syödä paljon kasviksia ja hedelmiä sekä täysjyvätuotteita. Pullista tms. en tykkää ollenkaan, niistä tulee kauhean ahdistava olo ja vatsa menee jumiin.

Mun mummo on kanssa karjalasta ja ihan samanlainen. :D Mummolta saa aina pyöriä kotiinsa kun se tuputtamalla tuputtaa jos minkäsortista ruokaa ja herkkua. :D

Ap:n paljastaa provoksi tämä lause "Olen miettinyt mitä kaverin vanhemmat on ajatellut, kun se perheen nuori pulskistuu koko ajan isommaksi." Kukaan teini ei kirjoittaisi noin muotoiltua lausetta. :)

[QUOTE="joku";27666670]Mun mummo on kanssa karjalasta ja ihan samanlainen. :D Mummolta saa aina pyöriä kotiinsa kun se tuputtamalla tuputtaa jos minkäsortista ruokaa ja herkkua. :D

Ap:n paljastaa provoksi tämä lause "Olen miettinyt mitä kaverin vanhemmat on ajatellut, kun se perheen nuori pulskistuu koko ajan isommaksi." Kukaan teini ei kirjoittaisi noin muotoiltua lausetta. :)[/QUOTE]

Niinpä, ei teinit kirjota noin "perheen nuori" sitäpaitsi ap sano ite antavansa kaverilleen paljon herkkuja. Ristiriitaista ja tyhmää (jos on totta edes)

T: 14v teini

[QUOTE="mimmi";27666597]:O

75kg ei ole mikään laiha. Sun vanhemmat on mieleltään sairaita jos haluavat sun lihovan kun et ole edes mikään anorektikko, ja sullakaan ei oo kaikki kotona kun lihotat tuota ystävääsi.

Täytyy taas ihmetellä millaisia ihmisiä maailmaan mahtuu... :O[/QUOTE]

Siis 52kg painan eikä 75kg tuli numero virhe, pitäisikö mun itse syödä ja paisua?

Kai saan lihavalle kaverille tarjota herkkuja, kun hänelle mahtuu enemmän vatsaan.

No mikset syö kohtuudella ja jätä loppuja vaan syömättä? Jos kaverisi on teini-ikäinen ja painaa jo tuon verran, olisi reilu veto tukea häntäkin terveellisissä elämäntavoissa. Periaatteessa en kannata nuorten laihduttamista ollenkaan, mutta noin paljon yli 100 kg kuulostaa jo pahalta terveysriskiltä, ellei kaverisi ole erittäin lihaksikas voimailulajien harrastaja.

[QUOTE="jep";27671965]No mikset syö kohtuudella ja jätä loppuja vaan syömättä? Jos kaverisi on teini-ikäinen ja painaa jo tuon verran, olisi reilu veto tukea häntäkin terveellisissä elämäntavoissa. Periaatteessa en kannata nuorten laihduttamista ollenkaan, mutta noin paljon yli 100 kg kuulostaa jo pahalta terveysriskiltä, ellei kaverisi ole erittäin lihaksikas voimailulajien harrastaja.[/QUOTE]

Pitäisikö mun 52kg kukkakeppin lihoo ja olla vanhemmille läski?

Miksi mun pitäisi tukea 130kg kaveria?

[QUOTE="vieras";27676588]Miksi niitä herkkuja pitää kenenkään syödä? Laitat tietysti samantien roskikseen.[/QUOTE]

Vanhemmat käy joka päivä tutkimassa roskikset.

Onko mun ainoa vaihtoehto lihoa pulskaksi vanhempien herkkuilla?

Mun äiti lihottaa mua kun luulee etten mä liho mistään yhtään vaikka paidan alla jo vatsamakkaroita oon näyttä nyt sille että oon lihonnut mutta äiti sanoo ei siinä mitään näy vaikka jo varmaan 8kg liikaa oon 16v 167cm/68,700kg että miten saisimme taju alaan että en oo mikään tyyppi joka ei liho ikinä

Mun vanhemmat lihottaa Mua ne ostaa kaikkee makeeta ja rasvaista ruokaa ja mä en haluis lihoo yhtään ja on mäkyllä vähän jo lihonnutkin ja nyt kuinka kohan kauan ne jatkaa tätä? Ja mulla on kohta häät wmertä haluisin pysyy bikinikunnossa ja sillee 1kk myöhemmin niin me ken tiin ostaa hää mekkoa ja siellä oli yksi tosi ihana mekko ja mä ha lusin sovittaa sitä mutta kun olin pistämässä sitä päälleni niin se ei mennyt kiinni ja saatiin me se sitten lopuksi kiinni mutta kun olisin kävellyt sillä menolla alttarille niin katseen vangitsija oi ei ollut pulla mahani jota vihaan kuten myös äitiä joka tämän teki minulle

Sama juttu. :/ Olen 14, painoa sellaset 104 kiloa. Ite en oikein pääse syömistä pakoon. Tänäänkin tuli kotiin limua 2 pulloa, 9 munkkia, 6 jumbo-karkkipussia, 5 pientä sipsipussia, 3 isoa sipsipussia, 4 rinkeliä ja 6 lihapiirakkaa :// En tykkää. Maha on tiellä koko ajan. Isä ja äiti on molemmat karjalaisia :/ Isä on sellaset 87 kg ja äiti vaan 68 kg. Ruokaa tuputetaan jatkuvasti. Painosta on kiusattu ja olen rapakunnossa. Arpia on. Mitat on rinnat 103, vyötärö 115 ja lantio 121. :// Makkaroita on kuusi. Juosta jaksan vain pari metriä. Ruokaa pitää syödä 4 annosta ja ateriajuomana limua. :/

Sama juttu. :/ Olen 14, painoa sellaset 104 kiloa. Ite en oikein pääse syömistä pakoon. Tänäänkin tuli kotiin limua 2 pulloa, 9 munkkia, 6 jumbo-karkkipussia, 5 pientä sipsipussia, 3 isoa sipsipussia, 4 rinkeliä ja 6 lihapiirakkaa :// En tykkää. Maha on tiellä koko ajan. Isä ja äiti on molemmat karjalaisia :/ Isä on sellaset 87 kg ja äiti vaan 68 kg. Ruokaa tuputetaan jatkuvasti. Painosta on kiusattu ja olen rapakunnossa. Arpia on. Mitat on rinnat 103, vyötärö 115 ja lantio 121. :// Makkaroita on kuusi. Juosta jaksan vain pari metriä. Ruokaa pitää syödä 4 annosta ja ateriajuomana limua. :/

A. provo

B. sairaat vanhemmat

C. sekä että :D

Joo mul on aika samanlainen tilanne, oon 162 cm ja 98 kiloo. Vanhemmat aina tuputtaa ruokaa ja aina pakko syödä. Oon iltaisin aina ihan kamalaa tilassa, oksettaa aina. Vatsa senkin paisuu ja musta tuntuu vanhempien possulta. Kaks isosiskoa, toivotut lapset, ostaa myös lisää ruokaa ja tuputtaa. Oon kuullu että oisin vahinko joten siks tuputtaas et tulis ruma tytär. IsosiskoT molemmat bikinikunnossa ja tökkii ja 'paijaa' mahaa, kutsuen samalla isin läskiksi pikkupossuksi.