vanhemman lyhyempi työaika

miukumauuu
En oo varma lain virallisesta nimestä, mutta se kuuluu perhevapaisiin ja on osittainen hoitovapaa, työntekijällä lakisääteinen oikeus saada sitä, kunnes koulun 2.lk käyty, . Itse teen lyhyempää työviikkoa, niin, että ma-pe 6 tuntia, joskus tein nin, että ma-to 8h ja perjantai vp. Voit tiedustella vapaasta tarkemmin esim.Kelasta. Koska kelasta saa osittaista hoitorahaa lisäksi. Ei järin iso summa.

ketjun aloittaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 10:50 hölmö hihhuli kirjoitti:
Minä teen lyhenettyä työpäivää, mutta meillä on myös eräs työntekijä töissä ma - to 7,5 t ja perjantait vapaana.
Mikä on työaikasi? Minulle työnantaja ehdotti 7-13, mutta silloin olisin hakemassa lasta hoidosta juuri päiväuniaikaan. Ei hyvä.

hölmö hihhuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 16:11 ketjun aloittaja kirjoitti:
\
Minä teen lyhenettyä työpäivää, mutta meillä on myös eräs työntekijä töissä ma - to 7,5 t ja perjantait vapaana.
Mikä on työaikasi? Minulle työnantaja ehdotti 7-13, mutta silloin olisin hakemassa lasta hoidosta juuri päiväuniaikaan. Ei hyvä.
Anteeksi kun vastaus viipyi.

Teen töitä klo 8-14 ja olen itse saanut valita työaikani. Töissä on pitänyt tehdä pieniä järjestelyjä lyhyemmän työaikani vuoksi, mutta työt on tullut hoidettua se liene työnantajalle se tärkein.

hölmö hihhuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 16:11 ketjun aloittaja kirjoitti:
\
Anteeksi kun vastaus viipyi.

Teen töitä klo 8-14 ja olen itse saanut valita työaikani. Töissä on pitänyt tehdä pieniä järjestelyjä lyhyemmän työaikani vuoksi, mutta työt on tullut hoidettua se liene työnantajalle se tärkein.

Yhteistyössä