Vanhat parit naivat kerran viikossa ja nuoret parit kaksi kertaa viikossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinkö vähän?:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinkö vähän?:O

Vieras
Suomalaisten yhdyntämäärät laskussa
Maanantai 20.12.2010 klo 09.42

Suomalaisten pariskuntien yhdyntämäärät ovat pudonneet viidenneksellä.

Kiire vie suomalaisten halut. (KARI PEKONEN)Suomalaisten kiireinen elämänrytmi heijastuu makuuhuoneeseen. Yhdyntämäärät ovat 1990-luvun ja 2000-luvun aineistoihin verrattuna laskeneet viidenneksellä.

"Karkeasti voi sanoa, että vanhat parit rakastelevat noin kerran viikossa ja nuoret parit kaksi kertaa", sanoo tutkimusprofessori Osmo Kontula Savon Sanomien haastattelussa.

Väestöliitto tekee parhaillaan tutkimusta suomalaisten haluttomuudesta.

Voi hyvinkin pitää paikaansa. Tosin nykyisen miehen kanssa rakastellaan n. 2-4 kertaa päivässä kun nähdään eli yleensä n. 2 päivää viikossa kun on viikot toisessa kaupungissa töissä

Jaa itse keski- iäistyvä 37v nainen nain vain kerran viikossa, poikkeuksena lomat.
Useammin ei ehtisi kun neljä lasta ja molempien vanhempien vaativa työ matkoineen ei sallisi sitä.
Eikä se määrä vaan laatu.

p.s mietin että mitä tuollakin tiedolla tehdään?

Ollaan vanha pari ja kyllä tuo kerta viikossa on liioittelua. Kerran kahdessa tai kolmessa viikossa pikemminkin. Ei vaan jaksa useammin, eikä työvuorojen takia ehdikään missään välissä.

meidän kohdalla pitää. Ollaan oltu 10 v kimpassa ja 40 lähestyy, joten ollaan varmaan se vanha pari- tosin nyt kun lapset on vähän isompia jaksaa taas pari kertaa viikossa, pikkulapsiaikaan hyvä jos kerran kuussa.

Laatu korvaa määrän, se on varmaa!
Yks entinen heila oli sitä mieltä, että joka ilta on naitava, teki mieli tai ei. SE oli ahdistavaa!

Mua kerran piiritti mielestään kovakin panomies. Mä siinä jututin, että kuinka usein ( tiesin että on varatytu ) ja hän kysyi multa että miten usein mun mielestä. Vastasin rehellisesti, että aviossa loppuaikoina ( eronnut siis) 1-6 kertaa kuussa, mutta saman miehen kanssa alkuaikoina joka päivä 1-6 ( 8 ) kertaa. Hän ei uskonut. Me usein ( ennen lapsia) oltiin käytännössä sunnuntai sängyssä. Ensin useampi kerta ja sitten vielä illalla pari. Hän ei uskonut, mutta totta se on. Ekan vuoden aika valehtelematta jos molelemmilla vapaapäivä niin ainakin 4 kertaa... Nolottaa... Nyt sinkkuna ( on vakipano) niin 1-4 x /kk.

[QUOTE="niin";22789461]Mua kerran piiritti mielestään kovakin panomies. Mä siinä jututin, että kuinka usein ( tiesin että on varatytu ) ja hän kysyi multa että miten usein mun mielestä. Vastasin rehellisesti, että aviossa loppuaikoina ( eronnut siis) 1-6 kertaa kuussa, mutta saman miehen kanssa alkuaikoina joka päivä 1-6 ( 8 ) kertaa. Hän ei uskonut. Me usein ( ennen lapsia) oltiin käytännössä sunnuntai sängyssä. Ensin useampi kerta ja sitten vielä illalla pari. Hän ei uskonut, mutta totta se on. Ekan vuoden aika valehtelematta jos molelemmilla vapaapäivä niin ainakin 4 kertaa... Nolottaa... Nyt sinkkuna ( on vakipano) niin 1-4 x /kk.[/QUOTE]

Oot kone:p

Ei lähellekään kerran viikossa... ei välttämättä edes kerran kuukaudessa :(

Nytkin tiedossa selibaattia tuonne loppukesään :( :( Riskiraskaus alusta saakka ja yhdyntöjä ei saa olla ollenkaan ja jos ajattelee että synnytyksen jälkeen odottaa jälkitarkastukseen kuten muidenki raskauksien jälkeen niin elokuulle mennään näillä eväillä.

Ei lähellekään kerran viikossa... ei välttämättä edes kerran kuukaudessa :(

Nytkin tiedossa selibaattia tuonne loppukesään :( :( Riskiraskaus alusta saakka ja yhdyntöjä ei saa olla ollenkaan ja jos ajattelee että synnytyksen jälkeen odottaa jälkitarkastukseen kuten muidenki raskauksien jälkeen niin elokuulle mennään näillä eväillä.

Entäs muu kuin itse yhdyntä? Voihan sitä hyväillä muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö vähän?:O;22789218:
Suomalaisten yhdyntämäärät laskussa
Maanantai 20.12.2010 klo 09.42

Suomalaisten pariskuntien yhdyntämäärät ovat pudonneet viidenneksellä.

Kiire vie suomalaisten halut. (KARI PEKONEN)Suomalaisten kiireinen elämänrytmi heijastuu makuuhuoneeseen. Yhdyntämäärät ovat 1990-luvun ja 2000-luvun aineistoihin verrattuna laskeneet viidenneksellä.

"Karkeasti voi sanoa, että vanhat parit rakastelevat noin kerran viikossa ja nuoret parit kaksi kertaa", sanoo tutkimusprofessori Osmo Kontula Savon Sanomien haastattelussa.

Väestöliitto tekee parhaillaan tutkimusta suomalaisten haluttomuudesta.

Miksi tässä puhutaan vaan yhdynnöistä??? Niitäkö tässä on laskettu, ja mitä se seksuaalisesta aktiivisuudesta kertoo?

Ollaan varmaan vanha,pari kun olllaan melkein 5-kymppisiä, oltu kimpassa kolme vuotta ja seksiä se pari kertaa viikossa. Seksin lisäksi meillä on paljon muuta mukavaa tekemistä yhdessä ja paljon puhuttavaa ja oikein mukavaa.

Yhteistyössä