S SSL Uusi jäsen 07.08.2012 29 0 1 04.09.2012 #1 Mulla on kotona 32kpl Vauva lehteä, 17kpl 2plus lehteä, 5kpl 9kk lehteä, 6kpl lapsen maailma lehteä, 2kpl meidän perhe lehteä ja 2kpl odotus ja vauvat lehteä. Luuletteko että joku ostais nää tai vaihtais johonkin, vai heitänkö vaan suoraan roskiin?
Mulla on kotona 32kpl Vauva lehteä, 17kpl 2plus lehteä, 5kpl 9kk lehteä, 6kpl lapsen maailma lehteä, 2kpl meidän perhe lehteä ja 2kpl odotus ja vauvat lehteä. Luuletteko että joku ostais nää tai vaihtais johonkin, vai heitänkö vaan suoraan roskiin?
L lucifer Vieras 04.09.2012 #2 miksi et vie jonnekin terveyskeskukseen? neuvolaan tmv missä joudutaan odottamaan ja lukemista kaivataan?
miksi et vie jonnekin terveyskeskukseen? neuvolaan tmv missä joudutaan odottamaan ja lukemista kaivataan?
M "maniokki" Vieras 04.09.2012 #3 Mä tapaan laittaa kirpparille lehdet nippuina, esim. 5 suht uutta lehteä 1 tai 2 euroa nippu. Jos ei mee kaupaksi, laitan loput paperinkeräykseen.
Mä tapaan laittaa kirpparille lehdet nippuina, esim. 5 suht uutta lehteä 1 tai 2 euroa nippu. Jos ei mee kaupaksi, laitan loput paperinkeräykseen.