vanhat ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ne nuoret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ne nuoret

Vieras
Maistuuko nuoremman miehen sperma paremmalle?
kuin vanhemman miehen mälli siis ne vanhemmat siinä 30-38 v?
ja miten vanhemman miesten munan kaa?
Onko se muna-pussi vielä vanhemmalla miehellä vielä sileä?
vai alkaakohan se roikkua jo siinä 30 vuotiaana?
( olen ainakin lukenut tuollaista eli, vanhemmilla miehillä alkaa pussi jo roikkua ja on ryppyinen roikkuva pussi ,kauheeta hä?! :-O

Sanos nyt mulle, että mikä ihme on toi muna-pussi? Tarkoitatko siis kiveksiä vai mitä? Ei kivekset ole sileät edes nelivuotiaalla. Ja murrosiän jälkeen ne käsittääkseni tilanteesta riippuen roikkuu kaikilla miehillä. Korjatkaa, jos olen täysin väärässä. Ja jos tarkoitit jotain muuta, kun kiveksiä, niin en ymmärrä ollenkaan. Kirjoitit, että ""vanhemmilla miehillä alkaa pussi jo roikkua ja on ryppyinen roikkuva pussi"" - siis mitä hä?! En mä kyllä oikeestaan ymmärrä nytkään...

Ite oon 28 (eli lähellä tota sun mainitsemaa 30 rajapyykkiä) ja vaimoni ainakin pitää spermani mausta. Maun muutokseen iän mukaa en usko.

Tämän luettuani mulla oli otsassakin ryppyjä. Kyllä mulla ainakin on ollut aina ryppyinen, 40+ on ikää ja aina on toimineet hyvin. Kysymys naisille, mitä mieltä olette pitääkö olla roikkuvat,sileät,ryppyiset,kiinteät vai minnoset. Kertokaapa paras yhdistelmä...

Yhteistyössä