"vanhat" äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenpieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienenpieni

Vieras
Minkä takia te "vanhat" käytte tällä palstalla ihan vaan morkkaamassa nuorempianne...? Mun mielestä hirmu epäkypsää käytöstä, ihan iästä riippumatta. Ei mulle vaan tulisi mieleenkään tonne Äidit40+ osioon mennä kertomaan että "ettekö te nyt tiedä eläkeläiset mitä kaikkia riskejä liittyy pelkästään teidänikäisten raskauteen, ja arvatkaapa mitä lapsenne ajattelevat teini-iässä yltiö-vanhanaikaisista vanhemmistaan" -tyyliin. Tuntuu siltä että noilla ketkä ihan käyvät provosoimassa täällä, on itsellä joku henk.koht. ikäkriisi menossa.

Itse olen eka kertaa tällä sivustolla, vasta asennettiin laajakaista. Halusin kurkistaa minkälainen mahdollisuus ois ollu jutella ikätovereiden kanssa esikoista odotellessa. Eli olen ollut itse nuori äiti 19vee kun ekan sain vaikka nyt en enää kriteereihin mahdukaan =) Tsemppiä kaikille nuorille äideille, olkaa ylpeitä kun kannatte vastuunne ja katsokaa rohkeesti silmiin kauhistelijoita!

itse olin 20 saadessani esikoiseni,ja olisin tehnyt nuorempanakin jos olis tämä nykyinen mies silloin jo kolahtanut kohdalle!!!tekemisen puutetta sanon minä!on pakko päteä muualla kun ei saada tarpeeksi huomiota...tuntevat itsensä vaan vanhoiksi ja siksi käyvät täällä provosoimassa kateuksissaan! itse aion tehdä lapseni nuorena vielä kun jaksaa,ja toivottavasti minulla itselläni on paljon lapsenlapsia hoidettavana sitten 40-50 v!!

Yhteistyössä