V
vieras
Vieras
Oltiin tämän ystäväni,sanotaan häntä nyt vaikka Minnaksi,kanssa kuin paita ja peppu ekalta luokalta lähtien(16v sitten). Hän oli meillä tosi paljon, voisi sanoa että "aina", oli yötä ja söi ja oli mukana mökki yms pitemmilläkin reissuilla, oli ihan kuin osa meidän perhettä,puuttuva siskoni. Näin jatkui aina ysiluokalle asti, jonka jälkeen muutin toiselle paikkakunnalle. Alkuun pidettiin yhteyksiä,kirjoteltiin,soiteltiin,käytiin kylässä puolin ja toisin.
3vuota sitten menin naimisiin ja sain lapsen.Yhteydenpito väheni, ymmärrettäväähän se tietysti. Kirjoteltiin silti ja nähtiinkin. Nyt kun odotan toista lasta, tuntuu,ettei hän hlua enää olla tekemisissä. Jos soitan,hän ei vastaa, jos laitan tekstiviestin,kestää pitkään ennekun vastaa ja silloinkin jotain ympäripyöreää. Itse jos laittaa tosi harvoin viestiä,se on lähinnä joku juoru jostain muusta. Kirjeisiin ei vastaa enää. Syyksi sanoo,että on kiire töissä (kaupan kassa)
Joo,elämäntilanne on eri, hänellä ei ole miestä eikä lapsia,hän on työelämässä. Mutta näinkö tosiaan loppuu kaikki juteltava? Viimeksi kun nähtiin,minä höpötin kaikkea maan ja taivaan välillä (yritän puhua mahd.vähän perheestäni) mutta hän oli hiljaa,kun kysyin miksi, ei kuulema ollut mitään sanottavaa..
En tiedä jaksanko enää jatkaa tätä yksipuolista yhteydenpitoa
Olen yrittänyt varovasti kysellä onko hänellä kaikki hyvin,hän tietää,että minulle voisi puhua kaikesta. Meistä on tullut ihan vieraita toisillemme 
Mitä mieltä olette, kannattaako jatkaa,kun toista ei tunnu kiinnostavan enää?
3vuota sitten menin naimisiin ja sain lapsen.Yhteydenpito väheni, ymmärrettäväähän se tietysti. Kirjoteltiin silti ja nähtiinkin. Nyt kun odotan toista lasta, tuntuu,ettei hän hlua enää olla tekemisissä. Jos soitan,hän ei vastaa, jos laitan tekstiviestin,kestää pitkään ennekun vastaa ja silloinkin jotain ympäripyöreää. Itse jos laittaa tosi harvoin viestiä,se on lähinnä joku juoru jostain muusta. Kirjeisiin ei vastaa enää. Syyksi sanoo,että on kiire töissä (kaupan kassa)
Joo,elämäntilanne on eri, hänellä ei ole miestä eikä lapsia,hän on työelämässä. Mutta näinkö tosiaan loppuu kaikki juteltava? Viimeksi kun nähtiin,minä höpötin kaikkea maan ja taivaan välillä (yritän puhua mahd.vähän perheestäni) mutta hän oli hiljaa,kun kysyin miksi, ei kuulema ollut mitään sanottavaa..
En tiedä jaksanko enää jatkaa tätä yksipuolista yhteydenpitoa
Mitä mieltä olette, kannattaako jatkaa,kun toista ei tunnu kiinnostavan enää?