Vanha suola janottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
Takokaapa mulle nyt järkeä taas päähän.

Minäpä olen uudelleen rakastunut exään! Hyvä mies, loistava isä, ei vaan tahdo minua enää :/

Millä halvatulla mä nyt sitten pääsen hänesta (taas! ) yli?? On ihan karsee olo!!

No syystä kyllä.. Ja silloin en ollut mieheen enää edes rakastunut..

Vaan nyt olen, vaikka kaikkeni olen tehnyt etten ois.. Mies sanoo ettei vois enää luottaa muhun, kun niin yllättäen hänen mielestään ero tuli.. Tai no en oo sillee kysynykkää, etten nolaa itteeni..

Apua..

no ko ei oo semmonen syy, että miehessä ois joku semmonen ärsyttävä piirre,tapa tai mikään vika..Niin että ei oo silleen semmostakaan.. Eroon johtaneet tekijät on hänen (ja minun ) elämästä jo poistuneet..

Ja silloin se rakkauskin loppu.. Miten mä saan sen taas rakastumaan muhun? Luulis sen olevan mahollista kun se on ennenkin onnistunut..

mie mietin tota asiaa kans, tai siis sitä kun eroaa tiettyjen syiden takia, joka mm koskee osallistumista lastenhoitoon, itsestään huolehtimiseen ym. niin sitten kun ex mies löytää uuden naisen niin se menee ja muuttaa ne asiat mitä itse olet koittanut saada muutettua turhaan.. ja muututtuaan se on täydellinen mies johon taas rakastuu uudestaan...