Vanha palstalainen palasi uudella nimellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaimo-Rakas

Aktiivinen jäsen
02.10.2012
4 383
1
36
Perähikiä
Hehee, nytpä rekkauduin uudella nimellä. Olen tässä välissä harmaana kirjoitellut nim. "Vaimo", mutta nyt oli pakko rekkautua niin on helpompi aina etsiä ketjut joihin olen kirjoittanut.
Katsotaan herätänkö yhtä paljon ärsytystä enää nyt kun kun minua ei voi yhdistää muutamiin vanhoihin ketjuihin....

Villi veikkaus, jos aiot jatkaa samalla kirjoitustyylillä, kuin vanhalla nikillä niin ei varmaan mene kauaa, ennen kuin joku sherlock sut tunnistaa..varsinkin, jos olet ollut joku ärsytystä herättänyt tapaus :D

• Tykkää
Reactions: päätön
Villi veikkaus, jos aiot jatkaa samalla kirjoitustyylillä, kuin vanhalla nikillä niin ei varmaan mene kauaa, ennen kuin joku sherlock sut tunnistaa..varsinkin, jos olet ollut joku ärsytystä herättänyt tapaus :D

Vain parissa keskustelussa aiheutin OSASSA ärsytystä. Mutta nämä pari juttua jäi seuraamaan seuraaviin keskusteluihin harmaiden osalta ja jutut meni jo niin liioitelluiksi ja tahallaan väärinymmärretyiksi että mieluummin sitten kuljen täällä ilman sitä leimaa. :) Yleensäkin kyllä en ole ollut kauheasti nahisemassa ;)

Mjaa.. aina tylsiä tollaset nimimerkit... Vaimo, äiti, lapsien äiti, jne. Mielikuvitukseton tapa "määritellä" ihtensä. Ei mulla muuta, jatkakaa.

No, mä olen sekä vaimo että rakas, hyvin määrittelee. Voin mä laittaa tohon myös että markkinointipäällikkö, hölkkääjä, luontoihminen, lukija, rokkari, himonussija ja heppatyttö ;) Ja paljon muuta!

Mun tuttavapariskunta kutsuu toisiaan vaimo rakas, kulta rakas, rakas mieheni, mies rakkaani, yök ja oksennus! Ja ihan jokaisessa lauseessa.
Aika huono nikki todellakin.

[QUOTE="vieras";27251850]Mun tuttavapariskunta kutsuu toisiaan vaimo rakas, kulta rakas, rakas mieheni, mies rakkaani, yök ja oksennus! Ja ihan jokaisessa lauseessa.
Aika huono nikki todellakin.[/QUOTE]

No, me kuulutaan niihin oksetusta aiheuttaviin sitten. Todella harvoin sanotaan toisiamme nimiltä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No, me kuulutaan niihin oksetusta aiheuttaviin sitten. Todella harvoin sanotaan toisiamme nimiltä.

Te ootte ehkä ne. Kutsukaa miksi haluatte mutta älkää rasittako muita. Ei nimeäkään tarvitse käyttää joka käänteessä. Kulta rakas sun puhelin soi (vieressä), niin soi rakas vaimoni, vastaatko mies rakkaani, kyllä kohta rakas vaimoni, kiitos kulta rakas mies rakkaani, ei mitään vaimo rakas rakkaani vaimoni kultarakkaani

En muuten itseäni koskaan edes tajunnu esitellä:D
Tai no oli joku kysely johon vastasin.

Ai siis tälleen se menee:D

Mä en ole koskaan harrastanu
mitään foorumeita, ni on täs vielä opittavaa, mut täällä tuntuu
olevan parhaista parhaimmat opettajat, joten musta tulee ihan varmasti
aikas hyvä:D

[QUOTE="vieras";27251901]Te ootte ehkä ne. Kutsukaa miksi haluatte mutta älkää rasittako muita. Ei nimeäkään tarvitse käyttää joka käänteessä. Kulta rakas sun puhelin soi (vieressä), niin soi rakas vaimoni, vastaatko mies rakkaani, kyllä kohta rakas vaimoni, kiitos kulta rakas mies rakkaani, ei mitään vaimo rakas rakkaani vaimoni kultarakkaani[/QUOTE]

Ei noin, meillä se menee että "Kultsi annatko lapsille...." tai "Hyvää työpäivää rakas". Ja meidän tontilla, meidän kotona, me puhutellaan toisiamme ihan just kuten meistä luonnolliselle tuntuu kyselemättä vieraiden mielipiteitä. <3 Huomattavasti vittumaisempia on ne pariskunnat joista huokuu sellainen väkisin yhdessä oleminen joka pahimmillaan kärjistyy jossain vaiheessa vierailua toisilleen naljailemiseksi. Jos noista pitäisi valita niin kumpaa mieluummin kuuntelet?

Yhteistyössä