Pupujussina
Mikä vanhaa miestä vaivaa kun oma vanha nainen ei kiinnosta vaan pitää saada nuorta ja kiinteää. Omaa muijaa on jo jyystetty niin kauan että nuorempi on vaan mielessä. Muijakin on nykyään niin väsynyt ja saamaton ettei sitä kiinnosta seksi ollenkaan. Kerran kuussa pääsen pukille vaikka mieli tekis joka päivä, ei saa vaikka kuinka vonkaa ja yrittää olla hellä ja keksiä uusia juttuja. Se on kai sitten tosiasia että kun nainen tulee tiettyyn ikään niin sitä ei kiinnosta enää mikään, ei ainakaan seksi. Pariin kertaan olen tänä vuonna ollut kapakassa ja ihme kyllä nuoret naiset ovat mun perään aika innokkaina ollu. Parin neidin mukaan olen lähtenykki kun niin ovat vonganneet ja ai että sitä menoa. En edes muistanut että se naiminen voi olla niin mukavaa ja varsinkin nuoren kanssa. niillä riittää haluja ja meno on ihan eri kuin ennen vanhaa. Nyt se on mies joka vikisee ja naiset käskee.
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.
Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.
Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä