Vanha kurppa pph ja sen kaveri....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnistitko itsesi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunnistitko itsesi?

Vieras
Juu, tapahtui leikkipuistossa: Siellä oli vanha kurppa pph ja sillä oli mukana joku toinen kurppa kaverina. Tää toinen kurppa oli fiini daami joka vinkui ystävättärelleen kuinka hiekkaa menee korkkareihin, ush. No, oltiin siinä sitten sellaisessa leikkiautossa mitä sai ajaa. Siis poikani 1v1kk oli. Istui kuskin vieressä ja odotti että pääsi ajamaan. Kuskina oli n. 4-5 vuotias poika. Ja selvisi että tämä pph:n kaveri katsoi tämän pojan perään. No, poika lähti ajamasta ja oma lapseni alkoi siirtyä kohti kuskin paikkaa. Kas kas, poika huomasi tämän ja singahti äkkiä takaisin ajajan paikalle. Mitä sanoo kurppa? Tämä kehtaa sanoa minun lapselleni oikein kauniisti hymyillen: "Et ehtinyt! Matti tulikin takas!" Minä tyrmistyin täysin koska en olisi oman lapseni antanut käyttäytyä noin. No, poika ajoi hieman ja lähti taas. Oli aivan pakko kysyä häneltä -kauniisti hymyillen- jotta "vieläkö sä olet tulossa takaisin ajamaan?" Ei ollut, joten nostin oman lapseni ajamaan. Kas kas, poika huomasi tämän ja singahti oitis takaisin ja meinasi rynniä kuskin paikalle. Siinä vaiheessa sanoin kyllä että "sä lähdit jo pois tästä."

Eniten mua risoi se että tämä ämmä sanoo vuoden ikäiselle aika vittumaisesti. En tiennytkään että pitäisi opettaa jo pienestä pitäen "vain nopeat elävät"-menttaliteettia eikä suinkaan vuoron odottamista ja myös sen antamista.

Huh huh.

No joku pph-kurppa sano mulle äsken tuolla postilaatikolla, että varo vaan, ko aina kannat tuota lastas nii miten käy kun meet töihin ja hoitaja ei kannakaan! :laugh: :laugh: :laugh: Meinasin sanoa, että kuules älä nyt vaan pyörry mutta mä myös imetän lastani! Ei se hoitaja varmaan imetäkään... :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja L-oora:
No joku pph-kurppa sano mulle äsken tuolla postilaatikolla, että varo vaan, ko aina kannat tuota lastas nii miten käy kun meet töihin ja hoitaja ei kannakaan! :laugh: :laugh: :laugh: Meinasin sanoa, että kuules älä nyt vaan pyörry mutta mä myös imetän lastani! Ei se hoitaja varmaan imetäkään... :headwall: :headwall: :headwall:

Totta toinen puoli. Itselläni oli hoidossa lapsi jota kannettiin turhan paljon kun vaan nitisi että syliin. Siinäpä tehtiin töitä kävelemisen kanssa. Siis täysin terve lapsi ja hoidossa oli 1-3vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja L-oora:
Joo, postilaatikolle kannattaakin antaa lapsen kontata... :laugh: No joo, ei oikeesti naurata. Vähän sitä voisi miettiä mitä suustaan päästää -ammattikasvattajakin! :headwall:

no ei kun sen pitäis ajaa sinne jo pyörällä tossa iässä!hei haloo kato nyt miten lapses kasvatat :laugh:

Yhteistyössä