Vanha deitti-ilmoitus, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmulix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmulix

Vieras
On taas kevään kynnyksellä tullut selailtua deitti-ilmoja, mutta ei tunnu löytyvän mitään omaa.. Yksi, mutta käyttäjä "kirjautunut kuukausia sitten"

Kuulostaa jotenkin unelmamieheltä, mut toisaalta aloin miettiä onko jotenkin omahyväinen ehkä?

V

Mitä mieltä, kannattaako tollasiin vastata, noin vanhoihin? Ja onko tossa jotain kummallista vai kuvittelenko vaan ku pelottaa kaikki nettideittihommat ja heti miettii että joka ikinen on joku hullu :D

Kuulostaa itseään täynnä olevalta narsistilta. En todellakaan vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.

Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin silloin se myös on sitä. Eli se ei ole totta.

Joo, no voi olla että ajattelin aika samaa enkä vaan uskaltanut pukea sanoiksi kun tuntuu että nykyään ihan kaikki on muka narsisteja..

Mutta toisaalta on tuolla ihan kivojakin juttuja, toisen kaipailua ja moottoripyörällä ajelua meren ääreen.

kuulostaa juurikin itseään täynnä olevalta idiootilta.. luulee olevansa niiiiiiiin jotain mitä ei oikeasti ole. "livenä" tod.näk ihan älyttömän ärsyttävä/rasittava. sain siis semmosen kuvan tosta tekstista, että en kuuna päivänä tulis toimeen, enkä vastaisi ilmotukseen. hyi :D

Argh :P nyt tuli sellanen olo etten osaa yhtään arvioida noita ilmoituksia...! en oo kyllä koskaan ketään nettideittien kautta tavannut, mut en haluis olla se joka kerää kaikki urpot

kavereilla on muutamilla tosi kunnon miehet hankittu nettideittailulla, alko sitten itteänikin houkuttaa kokeilla. Mut mä oon varmaan tätä menoa jonkun ylipainoisen sovinistin kanssa syömässä roiskeläppää puistossa, kun oon kuvitellut että "erilaiset treffit hauskan isoraamisen kaverin" kanssa ois jotai muuta...

Yhteistyössä